عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین: از با اهمیت ترین دستاوردهای نبرد شمشیر قدس سرنگونی نتانیاهو بود

یک عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی اظهار داشت: یکی از با اهمیت ترین دستاوردهای نبرد شمشیر قدس سرنگونی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش بهمن به نقل از فلسطین الیوم، «احمد المدلل» عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سخنانی اظهار داشت: یکی از با اهمیت ترین دستاوردهای نبرد «شمشیر قدس» سرنگونی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.
بر اساس این گزارش، وی اشاره کرد: نتانیاهو از تمام قدرت نظامی رژیم صهیونیستی بهره برداری نمود اما در نهایت نتوانست وارد نوار غزه شود. ارتش رژیم صهیونیستی حتی به چند کیلومتری غزه هم نزدیک نشد.
این عضو ارشد جهاد اسلامی تصریح کرد: آنچه که بعد از نبرد شمشیر قدس بر سَر نتانیاهو آمد، اتفاقی است که برای همه مقامات رژیم صهیونیستی افتاده و خواهد افتاد. قبل از نتانیاهو نیز شاهد سقوط اولمرت، لیبرمن، باراک و… بودیم.
وی اضافه کرد: بدیهی است که تغییر کابینه ها در رژیم صهیونیستی هیچ تأثیری بر نوع نگاه و رویکرد مقاومت نخواهد داشت. این عضو جهاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تشکیلات خودگردان فلسطین هیچ جدیتی در بهره برداری از نتایج نبرد «شمشیر قدس» ندارد.