در تماس تلفنی با گانتز؛ وزیر دفاع آمریكا باز هم بر پشتیبانی از رژیم صهیونیستی تصریح كرد

وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر بر حمایت بی دریغ واشنگتن از متجاوزان صهیونیست تاکید نمود.

به گزارش بهمن به نقل از اسپوتنیک، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، بار دیگر بر حمایت کامل واشنگتن از این رژیم تاکید نمود.
جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در اینباره مدعی شد: آستین بر حمایت آهنین آمریکا از اسرائیل و همینطور ثبات آتش بس (غزه) تاکید نمود.
این تماس پس از آخر سفر دو روزه آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی، صورت گرفت.
طی این سفر، بلینکن در اظهاراتی مضحک و به دور از حقیقت ادعا نمود که مبحث اخراج فلسطینیان از منازل خود در محله الشیخ جراح در قدس اشغالی صرفا «یک نزاع ملکی میان طرف های خصوصی» بوده است!
وی در ادامه صحبت های خود پا را از این هم فراتر گذاشت و تشکیلات خودگردان فلسطین را متهم کرد که این مورد را بعنوان یک مناقشه ملی مطرح کرده تا از آن برای تحریک به خشونت در قدس اشغالی بهره ببرد!
این در حالی است که طی هفته های اخیر، به دنبال طمع رژیم صهیونیستی برای تصاحب محله الشیخ جراح، فشارها در قدس ضد مسلمانان تشدید شده بود و نظامیان و صهیونیستهای افراطی به مسجدالاقصی یورش برده بودند.
این اقدام صهیونیست ها در نهایت به دفاع گروههای مقاومت از آرمانها و مقدسات فلسطین در قدس و مسجدالاقصی منجر گردید و به دنبال آن، جنگ ۱۲ روزه غزه رخ داد حال آنکه در سایه دفاع جانانه جنبش حماس و گروه های مقاومت، پیروزی در نهایت از آن مردم مظلوم فلسطین بود.