دانلود فیلم و سریال ایرانی

بهمن: سایت سنتر دانلود همراه شما برای تجربه لحظه های خاطره انگیز است.

در این روزهای سخت و پر فراز و نشیب که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم هیچ چیز بیشتر از تماشای فیلم و سریال های مورد علاقه دلچسب و سرگرم کننده نیست. خیلی مهم است که یک وبسایت مرجع مورد اعتماد را بشناسید که به سرعت و راحتی فیلم دلخواهتان را دانلود کنید بدون اینکه به اختلالی برخورد کنید. سایت سنتر دانلود همراه شما برای تجربه لحظه های خاطره انگیز است.

این روزها فیلم و سریال های بسیار خارجی و ایرانی در ژانرهای متفاوت به بازار نمایش خانگی و سینما می آید که باید از میان سیل عظیم آنها فیلمی در ژانر مورد علاقه تان پیدا کنید. یکی از نکات مهمی که سایت سنتر دانلود به شما ارائه می دهد ویترینی از فیلم های جدید با توصیف خلاصه ای از داستان فیلم است. با چند دقیقه گشت و گزار در میان فیلم و سریالها در کوتاهترین زمان به مورد دلخواه تان می رسید.

شما می توانید بعد از مشاهده فیلم به سایت باز گردید و نظرتان را در مورد آن به صورت امتیاز ثبت کنید تا به دیگران در انتخاب فیلم کمک کنید.

 

دانلود سریال ایرانی

 

مزیت های سایت سنتر دانلود

علاوه بر سریالهای جدیدی مانند سیاوش، ملکه گدایان، قورباغه و.. می توانید فیلم و سریالهای قدیمی را با تمام قسمت ها در کیفیت ها و حجم های دانلود متفاوت در این سایت مشاهده کنید.

سایت سنتر دانلود یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال است که از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و در آن امکان دانلود رایگان همه فیلم و سریالهای قدیمی و جدید فراهم شده است تا شما هیچ دغدغه ای به جز لحظات آرام و به یاد ماندنی نداشته باشید. سنتر دانلود شما را به تماشای بهترین و پر بازدیدترین فیلم های روز دنیا با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل دعوت می نماید.

مدتی پیش از انتشار فیلم های جدید تبلیغات فیلم و اعلام زمان انتشار روی سایت قرار خواهد گرفت. نسخه های پیش فروش فیلم در قالب فایل zip برای دانلود راحت تر و با حجم و ترافیک کمتر روی سایت قرار می گیرد.

در صورت بروز هر گونه اختلال یا مشکل در دانلود و یا پرداخت، پشتیبانی سایت شما را همراهی خواهد کرد. در صورتی که با مشکلی برخورد کردید می توانید از طریق تلگرام با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. در این سایت امکاناتی فراهم شده است تا به محض اینکه خرید توسط کاربران انجام شد، مبلغ پرداختی توسط شرکت صاحب اثر یا مالک اثر قابل مشاهده است. هریک از فایل ها در سایت سنتر دانلود سروری در داخل ایران و هم سروری در خارج از ایران دارد که با بالاترین سرعت و کیفیت اینترنت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مصرف اینترنت در دانلودهایی که به صورت قانونی انجام می شود از سرورهای IR به صورت نیمه بهاست و تمامی اپراتورها موظف به انجام آن هستند. با توجه به شرایطی که با وجود سایت ها و افراد کلاهبردار برای سوء استفاده های مالی به وجود آمده است، لازم است که در انتخاب مرجع قابل اعتماد برای دانلود فیلم های مورد نظرتان حساسیت و دقت بیشتری نشان دهید.

 

دانلود فیلم ایرانی

 

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • ژانراجتماعی
  • وضعیت پخش در حال تولید
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال انتشار۱۴۰۰
  • سال های پخش۱۴۰۰
  • محصول ایران
  • زبان فارسی
  • مدت زمان۵۰ الی ۶۰ دقیقه
  • بازیگران امیر جعفری , بابک حمیدیان , حدیث میر امینی , رضا کیانیان , علی مصفا , مهدی هاشمی , مینا ساداتی , نازنین بیاتی , نیکی کریمی , هانیه توسلی
  • خلاصه داستان سریال هفت،یکی از پرلوکیشن ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین رفته است.

درباره سریال هفت ۷

هفت یک سریال ایرانی در ژانر اجتماعی به کارگردانی کیارش اسدی زاده است که در سال ۱۳۹۹ پیش تولید آن شروع شد و به احتمال قراوان در سال ۱۴۰۰ به شبکه نمایش خانگی راه یابد

سریال ایرانی هفت (Haft Series) جزو آثار پربازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است، که در درامی اجتماعی روایت میشود. داستان سریال خانگی ۷ (هفت) به قلم کیارش اسدی زاده به رشته تحریر درآمده است. از هنرمندان آن می‌توان به ترکیبی از اکتورهای سینمایی و تلویزیونی از جمله امیر جعفری، بابک حمیدیان، حدیث میرامینی، رضا کیانیان، محمد امین، مصطفی قدیری، مهدی ساکی، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، نازنین بیاتی، نوال شریفی، نیکی کریمی، هانیه توسلی و … اشاره کرد که در این سریال هنرنمایی کرده اند.

 

دانلود سریال هفت