به روایت آكسیوس؛ بایدن خطاب به رئیس موساد: راه زیادی تا بازگشت به برجام داریم

به گزارش بهمن وبگاه آکسیوس مدعی است که بایدن در دیدار با رئیس موساد از طولانی بودن مسیر بازگشت به برجام سخن گفته و اطمینان داده که ملاحظات رژیم صهیونیستی را مد نظر قرار خواهد داد.

به گزارش بهمن به نقل از مهر، وبگاه آکسیوس به نقل از یک مقام صهیونیست نوشت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در دیدار با یوسی کوهن رئیس موساد (سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی) به او گفته که واشنگتن تا بازگشت به برجام، راه درازی در مذاکره با ایران در پیش دارد.
ادعا می شود که کوهن به بایدن گفته بازگشت به برجام بدون بهبود (اصلاح) آن، اشتباه است و طرف آمریکایی هم وعده داده که در آینده ملاحظات طرف صهیونیست را مد نظر قرار خواهد داد.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شده که دیدار بایدن با کوهن اتفاقی بوده حال آنکه صهیونیست ها روایت متفاوتی عرضه کرده و می گویند که این دیدار با برنامه ریزی قبلی انجام شده است.
این دیدار که روز جمعه عصر به وقت واشنگتن انجام شد، درست پس از مکالمه تلفنی بایدن با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
تیم اسرائیلی در جهت انجام گفتگوهای راهبردی با جیک سالیوان مشاور امنیتی کاخ سفید، به واشنگتن سفر کرد. مبحث این گفتگوها نگرانی رژیم صهیونیستی از بازگشت آمریکا به برجام عنوان می شود.