ویس كرمی: حضور مردم در انتخابات علاقه آنها به سرنوشت خودشان را می رساند

به گزارش بهمن یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: باید برای مردم به خوبی توضیح دهیم که انتخابمان باید هدفمند و کارشناسی شده باشد، یعنی انتخاب صحیح می تواند مشکلات را رفع کند.
مهرداد ویس کرمی در گفت و گو با ایسنا، با تکیه بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: بدون شک اصلی ترین و بزرگترین سرمایه نظام مردم هستند که همیشه پشتوانه انقلاب و این نظام اسلامی بوده اند، بر همین مبنا حضور در انتخابات به شکلی به معنای علاقه نشان دادن مردم به سرنوشت خودشان است، اما اگر این علاقه کاهش پیدا کند مشخص می شود مردم از مسئولین بخصوص مسئولین دولت گله مند هستند که البته این گله مندی حالا هم قابل مشاهده می باشد.
وی ادامه داد: باآنکه مردم به نظام اسلامی دلبستگی دارند و پای این نظام و انقلاب ایستاده اند، اما اقداماتی شد که گله مندی هایی را در مردم ایجاد کرد که انتظار می رود مسئولین با مردم صادق باشند چون که این مورد مردم را دلگرم می کند، مردم علاقه دارند در عرصه عمل رفتارهای حق طلبانه از جانب مسئولین شاهد باشند.
ویس کرمی همینطور در مورد اینکه چگونه میتوان انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات را برانگیخت و چه مصادیقی این امر را تحریک و تشدید می کند، اظهار داشت: مهم ترین مبحث این است که برای مردم به خوبی توضیح دهیم عدم مشارکت در انتخابات مشکلی را حل نمی کند بلکه انتخابمان باید هدفمند و کارشناسی شده باشد، یعنی انتخاب صحیح می تواند مشکلات را رفع کند.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس افزود: اگر انتخاب پیشین ما باعث مشکلاتی شده اینبار باید با دقت بیشتری انتخاب نماییم، سرمایه ها و ظرفیت های داخلی ما در حدی است که بتوانیم مشکلات را با تاکید بر توان خودمان رفع نماییم، پس تاکید می کنم این مورد باید برای مردم ترسیم شود که مشارکت نکردن صدمه بیشتری به زندگی مردم وارد می نماید.

منبع: