عراقچی پیش از مذاكرات وین ما به دنبال مذاكرات فرسایشی نیستیم

به گزارش بهمن رئیس تیم مذاکره کننده ایران درنشست وین اعلام نمود: ما به دنبال مذاکرات فرسایشی و زمانبر که هدفش مذاکره برای مذاکره باشد، نیستیم.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سید عباس عراقچی ظهر روز پنج شنبه قبل از آغاز نشست وین در گفت وگویی خاطرنشان کرد: همانطور که بارها گفته ایم ما به دنبال مذاکرات فرسایشی و مذاکرات زمانبر که هدفش مذاکره برای مذاکره باشد نیستیم و این را امروز به روشنی می گوییم در همین مسیر حرکت می نماییم.
وی با بیان اینکه «امروز باردیگر کمیسیون مشترک برجام برگزار می شود»، اظهار نمود: ظرف دو روز گذشته رایزنی های فشرده ای با هیئت های مختلف داشتیم و امروز مجدداً کار را به شکل رسمی تر شروع می نماییم و امیدواریم کارگروه ها بتوانند در اسرع وقت باردیگر تشکیل جلسه دهند و ما روند را طی نماییم.
این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه « همانطور که بارها گفته ایم ما به دنبال مذاکرات فرسایشی و مذاکرات زمان بر که هدفش مذاکره برای مذاکره باشد، نیستیم و این را امروز به روشنی می گوییم و در همین مسیر حرکت می کنیم» تصریح کرد: اگر مذاکرات به سمتی سازنده ای که ما انتظار داریم به پیش برود ادامه پیدا می کند وگرنه متوقف خواهد شد.

منبع: