فرمانده كل سپاه: دشمن، از قدرت آتش ساخته دست ایرانیها هراس داشته باشد

به گزارش بهمن خوزستان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلان اینکه شانزدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) بی نظیر بود، اظهار داشت: رزم نیروی زمینی سپاه در جنگ، قویتر از آن چیزی است که امروز می بینیم؛ ما تنها نمونه ها را نشان دادیم و وقتی همه این قدرت ترکیب شود، زمین و زمان به روی دشمنان خدا آتش می شود.

سردار سرلشکر حسین سلامی امشب (۲۳ بهمن ماه) در رزمایش زمینی پیامبر اعظم(ص) در جمع فرماندهان و رزمندگان اظهار نمود: امروز در بین برادران و فرماندهان شجاع، فداکار، شهادت طلب و مجاهد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه کربلا حضور داشتیم تا یکی از زیباترین، دقیق ترین و مقتدرانه ترین رزمایش های این نیرو را در عملیات روزانه و شبانه شاهد باشیم.

به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: شانزدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) انصافا بی نظیر بود و ما را به روزهای حماسه در دوران دفاع مقدس، کربلای ۵، فتح المبین، والفجر ۸ و طریق القدس برد و نشان داد که همچنان نفس اقتدار و دفاع و ایستادگی و تهاجم مقابل دشمن، در ایران زنده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرافراز، سرزنده، بالنده و رو به جلو پیش می رود.

سلامی اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه ضامن امنیت، استقلال، آبرو، حیثیت و شرف کشور است و امشب این نیرو در رزمایش شانزدهم پیامبر اعظم(ص) خوش درخشید.

وی افزود: رزم نیروی زمینی سپاه در جنگ، قویتر از آن چیزی است که امروز می بینیم؛ ما تنها نمونه ها را نشان دادیم و وقتی همه این قدرت ترکیب شود، زمین و زمان به روی دشمنان خدا آتش می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان از گام های استوار مردان زمینی ما در هراس هستند و این، واقعیت ماجرا است. دشمنان باید از این حرکت که از ایمان و حقیقت قلب های برادران ما سرچشمه می گیرد و این قدرت آتشی که ساخته دست ایرانیها است، هراس داشته باشد. ایران سرزمین مقاومت، مردانگی و شرف و غیرت است.

منبع: