آیت الله عیسی قاسم: تحریم آستان قدس رضوی جنایت نظام سیاسی آمریكا بود

بهمن: رهبر معنوی شیعیان بحرین تاکید کرد، تحریم های آمریکا مقابل آستان قدس رضوی یک اقدام شنیع و شرم آور است.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، آیت الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین در اطلاعیه ای اعلام کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با سفاهت و نادانی خود از انجام تمام ظلم ها، بی شرمی ها و کینه مقابل حق، عدالت و صلح و منابع نور الهی در زمین ابا نکرد و تمام راه ها را برای نابودی وحدت بشریت در پیش گرفت.
وی اظهار داشت: این شخص پست، روزهای آخر ریاست جمهوری اش را با جنگ متجاوزانه و کینه توزانه ای مقابل آستان قدس رضوی که شامل مرقد مطهر امام رضا (ع) است با اعمال تحریم به انتها رساند.
آیت الله عیسی قاسم اظهار داشت: مشهد امام رضا (ع) یک جبهه نظامی یا حزب سیاسی یا نهاد اقتصادی نیست بلکه منبع نور الهی در زمین است و دارایی آن از اموال وقفی و داوطلبانه مومنان است و بیان کننده واژه توحید و ارزش های الهی و کمک به درماندگان است.
وی اظهار داشت: این جنایت قبیح و شنیع، جنایت ترامپ و در حقیقت جنایت کل نظام سیاسی آمریکا و مثل بقیه جنایت های این شیطان است. امثال ترامپ و امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه شیاطینی هستند که می خواهند آتش جنگ را بین ادیان به سبب دشمنی با تمام ادیان آسمانی بیفروزند و پیروان تمام ادیان باید این دو را دشمن خود بدانند.

منبع: