درخواست مدیر فرودگاه یاسوج از رئیس قوه قضائیه

بهمن: کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه شهدای یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از رئیس قوه قضائیه درخواست و خواهش می کنم که برای جابجایی زندان یاسوج به عنوان مانع پروازهای فرودگاه یاسوج دستورات لازم را صادر کنند.
«عنایت انصاری فرد» در گفت و گو با برخی خبرنگاران اضافه کرد: خاضعانه از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه درخواست و خواهش می کنم که با عنایت به این که زندان یاسوج مانع پروازهای فرودگاه یاسوج است، این مسئله سبب شده که نزدیک به ۸۹۰ متر از طول باند این فرودگاه از دست بدهیم جهت رفع این مشکل به کمک ما بیایند.
وی اظهارکرد: در صورت حذف و جابجایی زندان مرکز یاسوج طول باند فرودگاه یاسوج به ۳۹۰۰ متر افزایش می یابد که با برداشتن و جابجایی زندان از آغاز باند این فرودگاه با خیال راحت تر امکان نشست و برخاست هواپیماهای بزرگتر و ایمن در این فرودگاه فراهم می شود.
مدیر فرودگاه شهدای یاسوج تصریح کرد: با عنایت به روحیه ای که از آقای رئیسی سراغ دارم خواهش می کنم نماینده تام الاختیار یا خود ایشان جهت بررسی و رفع این مشکل به شهر یاسوج بفرستند و یا تشریف بیاورند تا ببینند که چه هزینه هیا سنگینی در این فرودگاه شده اما با این مانع مواجه می باشد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، انصاری فرد بیان نمود: فرودگاه یاسوج ۱۵ مانع داشت که ۱۴ مورد از این تعداد برداشته و برطرف شده و تنها یک مورد از این موانع مانده که مهم ترین مانع پروازی فرودگاه یاسوج، زندان مرکزی این شهر است و سال هاست در نشست ها و محافل از جانب مسؤلان استان مورد بحث قرار می گیرد اما تابحال هیچ اقدامی برای جابجایی آن صورت نگرفته است.
وی خاطرنشان کرد: ان شاء الله بتوانیم با کمک مسؤلان استان و کشور در نقطه ای دیگر زندان یاسوج ساخته شود.

منبع: