امروز صادر شد؛ واكنش شدید اللحن ائتلاف فتح عراق ضد تصمیم آمریكا

ائتلاف فتح عراق با صدور اطلاعیه ای به تحریم فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق از جانب وزارت خزانه داری آمریکا واکنش نشان داد و آن را محکوم نمود.

به گزارش بهمن به نقل از المیادین، ائتلاف فتح عراق با صدور اطلاعیه ای به تحریم فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق از جانب وزارت خزانه داری آمریکا واکنش نشان داد و آن را محکوم نمود.
در بیانیه ائتلاف فتح عراق آمده است: ما به شدت تحریم فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق از جانب وزارت خزانه داری آمریکا را محکوم می نماییم. ما شدیدا اخطار می دهیم که این موضع گیری در واقع به مثابه هدف قرار دادن حشد شعبی بعنوان یک نهاد رسمی ملی و مردمی و مبارز است نه فقط ضد رئیس آن.
ائتلاف فتح بیان نمود: این تعدی آشکار، حجم دخالت های منفی و مخرب دولت آمریکا را نشان داده است. ما مطمئن هستیم که دولت آمریکا که دوره آن در آستانه تمام شدن است تصمیمات احمقانه و دیوانه واری اتخاذ خواهد نمود.
در این بیانیه آمده است: امیدواریم که این تحریمهای اعمال شده آخرین برگه های سبک مغزی ترامپی باشد.
وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه تحریم های جدیدی را ضد مسؤلان گروه های مقاومت عراق وضع کرد. این وزارتخانه با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود که «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی را جزء لیست تحریم های خود قرار داده است. این اقدام وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه های در رابطه با حقوق بشر صورت گرفته است.

منبع: