منبع امنیتی عراقی فاش كرد؛ پرواز گسترده پهپادهای آمریكایی در غرب عراق

به گزارش بهمن یک منبع امنیتی عراقی از تحرکات گسترده هوایی تروریستهای آمریکایی در غرب عراق اطلاع داد و اعلام نمود که علت این تحرکات گسترده هوایی مشخص نمی باشد.

به گزارش بهمن به نقل از المعلومه، یک منبع امنیتی عراقی از تحرکات گسترده هوایی آمریکایی ها در غرب عراق اطلاع داد و اعلام نمود که علت این تحرکات گسترده هوایی مشخص نمی باشد.
این منبع بیان نمود: بمب افکن بی ۱ به همراه پهپادهای آمریکایی در آسمان منطقه القائم در الانبار تا داخل سوریه در حال پرواز گسترده هستند و علت این تحرکات گسترده هوایی آمریکا معلوم نیست بخصوص که این مناطق تحت کنترل نیروهای عراقی است و از نظر امنیتی باثبات است و مشکل امنیتی ندارد.
منبع عراقی که نامش را فاش نکرد، اضافه کرد: فرماندهان امنیتی در غرب استان الانبار اطلاعاتی درباره علت این پرواز گسترده پهپادها و بمب افکن بی ۱ آمریکا ندارند. نظامیان آمریکایی با پهپاد و بمب افکن بی ۱، به شدت در حال رصد شهرهای استان الانبار بدون اینکه علت واقعی این اقدامات آنها مشخص شود، هستند.
همزمان با آن یک منبع امنیتی عراقی اعلام نمود که آمریکاییها سامانه پدافندی سیرام را در پایگاه ویکتوریا در بغداد نصب کرده اند.