نشست هم اندیشی جامعه روحانیت با احزاب و گروه ها انجام شد

به گزارش بهمن چهاردهمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با تشکل های اصولگرا برگزار گردید.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، در ابتدای نشست حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز و حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور، معاون امور تشکیلات و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت گزارشی از تحولات جاری و سیر اقدامات انجام شده در راه دستیابی به وحدت و انسجام در جریان ارزشی و انقلابی ارائه دادند و بر ایجاد ساختاری متقن و قابل اتکا برای تجمیع همه اضلاع و نیروهای درون نظام و وفادار به گفتمان ارزشی و انقلابی تاکید نمودند.
در ادامه این جلسه موارد پنجگانه ای بعد از بحث و بررسی اعضای حاضر و نمایندگان احزاب و تشکلهای سیاسی به تأیید آنان رسید. در بند اول با بزرگداشت یاد شهید مفتح از وحدت حوزه و دانشگاه تجلیل و یادآوری شد که امروز جمهوری اسلامی پیوند عمیق این دو رکن تمدن بشری را پیش می برد که لازم است این خط سیر با قوت امتداد یابد.
همین طور در بند دوم با یادآوری پیش رو بودن سالگرد شهادت قاسم سلیمانی تاکید شد که راهبرد موفق جمهوری اسلامی ایران مقاومت همه جانبه در مقابل جریان سلطه است. در بند سوم بر اینکه راهبرد جبهه استکبار تضعیف همه جانبه محور مقاومت و کانون آن یعنی جمهوری اسلامی است و نیت آنان اجرای نقشه های ضدامنیتی و نظامی، تخریب روانی، لطمه فرهنگی و بویژه جنگ اقتصادی و توقف در توسعه علم و فناوری است، تصریح شد و حاضران در این جلسه یادآور شدند که بدون تردید آمریکای اوباما، ترامپ و بایدن و اروپای با آمریکا و بدون امریکا تفاوت ماهوی نخواهند داشت و باید بر خنثی سازی تحریم ها و نقشه های دشمنان ملت ایران تاکید شود.
در بند چهارم نیز با اشاره به اینکه اقتدار کشور در گروی اتحاد ملی و تعامل و همگرایی همه قوا و نیروهای تأثیرگذار است، حاضران از همگان بویژه قوای سه گانه درخواست نمودند که از هرگونه اختلاف افکنی به خصوص با سخنان و رفتار تفرقه انگیز به شدت پرهیز نمایند و سران قوا با گفت و گو و تعامل به حل مشکلات بپردازند.
همین طور در بند پنجم و پایانی بر سخنان رهبری در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت شهیدسلیمانی اشاره شد که شرکت کنندگان در این جلسه، رمز موفقیت و دسترسی به اهداف مطرح شده از طرف رهبری را در مشارکت فعال، برنامه ریزی صحیح، حرکت بی وقفه، اخلاص و فداکاری و بویژه وحدت کلمه ملت ایران و به ویژه نخبگان و فرهیختگان عنوان کردند و بر ضرورت تقویت وحدت فکری، قولی و عملی برای عبور از این مرحله سرنوشت ساز اشاره و بر ایجاد شورای فراگیر وحدت تاکید کردند.
در آخر این جلسه دبیران کل احزاب، تشکل های سیاسی، مذهبی و دانشجویی و صنفی و نمایندگان بانوان و اقشار، خواهان تداوم این جلسات شدند و از اقدامات وحدت آفرین جامعه روحانیت مبارز حمایت کردند.

منبع: