موافقت مجلس با بررسی با اولویت طرح اصلاح موادی از بخشنامه داخلی مجلس

نمایندگان مجلس با بررسی با اولویت طرح اصلاح موادی از بخشنامه داخلی مجلس موافقت كردند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، محمدحسین حسین زاده بحرینی رئیس کمیسیون تدوین بخشنامه داخلی مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه تقاضای بررسی با اولویت طرح اصلاح موادی از بخشنامه داخلی را بیان کرد.
وی توضیح داد: مدتی پیش مجلس در دو جلسه غیر علنی به تفصیل درباره امور داخلی مجلس بحث کرد. نتیجه آن شد که بخشنامه داخلی اصلاح گردد. کمیسیون بخشنامه تغییرات را اعمال کرد و از نظرات نمایندگان استفاده نمود.
وی ادامه داد: ما با امضای ۵۰ نماینده از هیات رئیسه درخواست کردیم که این گزارش با اولویت و هر چه سریعتر در مجلس بررسی شود. موضوع این طرح مربوط به مدیریت داخلی صحن است که می تواند تحولی را در داخل مجلس به لحاظ سرعت و کارآمدی آن ایجاد کند.
محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مخالفت با تقاضای اولویت اظهار داشت: اصلاحات انجام شده متناسب با تغییرات مورد نظر ما در مجلس نیست. از جانب دیگر اولویت های دیگری وجود دارد که باید هر چه سریعتر بررسی شود.
سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس نیز در موافقت با اولویت بررسی این طرح اظهار داشت: تعداد طرح ها و لوایح در مجلس زیاد است. پس باید هر چه سریعتر این مساله در دستور کار قرار گیرد.