رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح: جوانان برومند صنعت دفاعی اراده خودرا در ساخت سامانه های پیشرفته دفاعی عملی ساختند

به گزارش بهمن حجت الاسلام والمسلمین بهرامی اظهار داشت: امروز جوانان برومند صنعت دفاعی اراده خودرا در ساخت سامانه های پیشرفته پدافند هوایی عملی ساختند و متناسب با پیشرفت های دنیا، خودرا به روز كردند.
به گزارش بهمن به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح كشور در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه پدافند هوائی ۳۷۳ گفت: در قرآن سوژه مهم استقامت به ما امر شده است.
وی با اشاره به اینكه در سوژه استقامت دو مولفه حائز اهمیت می باشد اظهار داشت: استقامت را خداوند متعال به پیغمبر دستور داد و ما نیز برای نهادینه كردن این مساله مهم باید اراده و عمل را در وجود خود نهادینه سازیم.
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی با اشاره به اینكه رزمندگان و مجاهدان ایران اسلامی در ۸ سال جنگ تحمیلی اراده و عمل خودرا با تجهیزات اندك دفاعی به منصه ظهور گذاشتند، اظهار داشت: امروز نیز جوانان برومند صنعت دفاعی اراده خودرا در ساخت سامانه های پیشرفته پدافند هوائی عملی ساختند و متناسب با پیشرفت های دنیا، خودرا به روز كردند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح اشاره كرد: دشمنان به دروغ، علت عدم حمله نظامی خودرا كشته شدن عده معدودی غیر نظامی عنوان می كنند، در صورتیكه در سابقه خود كشتار هزاران مردم بی دفاع ژاپن با سلاح اتمی را دارند.
وی در همین زمینه افزود: علت عجز و ناتوانی دشمنان مقابل ایران اسلامی ناشی از همین اراده و عمل است.
حجت الاسلام بهرامی در توصیف نمایشگاه صنعت دفاعی خاطرنشان ساخت: سامانه های به نمایش در آمده در این نمایشگاه نمادی از قدرت، عزت، افتخار، تلاش و مجاهدت دست اندركاران وزارت دفاع را به منصه ظهور رسانده است.

منبع: