حاجی دلیگانی: هیچ محصول كشاورزی آمریكایی نباید به خاك ایران وارد شود

بهمن: یك عضو فراكسیون ولایی مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: ما خودرا در جنگ اقتصادی می بینیم، آرایش جنگی یعنی آنكه هیچ محصول كشاورزی آمریكایی به خاك ایران وارد نشود. البته این به مدلول عدم تعامل با دنیا نیست.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (یكشنبه) در نطق میان دستور گفت: شكست آمریكا در طبس، نتیجه دفاع مقدس، حماسه ۹ دی و شكست داعش نصرت های الهی بودند. دنیا بداند این تكرار نصرت های الهی برای ملت ایران استمرار خواهد داشت. ملت ایران شكست ناپذیر است.
حاجی دلیگانی با اشاره به اتفاقات اخیر بین المللی اظهار داشت: آمریكا ملت متمدن ایران و سپاه پاسداران را نیروی تروریستی اعلام نموده و الان دم از مذاكره می زند. آمریكا ۴۰ سال است از هیچ گونه تلاشی مقابل معیشت و اقتصاد مردم ایران مضایقه نكرده است.
این عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاكید كرد: آمریكایی ها عاجزتر از آن هستند كه به مرزهای ایران نزدیك شوند. آنها در عراق ۷۰۰۰ میلیارد دلار خرج كرده اند اما امروز با هواپیمای چراغ خاموش، شبانه به این كشور می روند و بعد از گذشت تنها چند ساعت مجبور به ترك این كشور هستند. آمریكایی ها عمق دفاع راهبردی ملت ایران را به خوبی می دانند.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: ما خودرا در جنگ اقتصادی می بینیم. رهبری فرمودند كه باید آرایش جنگی بگیریم یعنی پدافند ما مقابل آمریكا باید فعال تر گردد. آرایش جنگی یعنی اینكه هیچ محصول كشاورزی از آمریكا به خاك ایران وارد نشود و البته این به معنای عدم تعامل با دنیا نیست بلكه صحبت در انتخاب طرف تجاری است.
حاجی دلیگانی اشاره كرد: در شرایط جنگی باید از دو قطبی كردن انتخابات برای بهره برداری سیاسی اجتناب كرد. سپردن كارها به دست افراد نالایق، تنبل، رفاه زده، فرزندپرست، اقوام پرست و پول پرست از آفات فرماندهی در این زمانه است.
حاجی دلیگانی اضافه كرد: باید به صورت واقعی و نه با حرف و شعار به كمك مردم بیایید. امكانات خوب كشور را برای همه مردم و عادلانه اختصاص دهید. باید یقین داشته باشید كه در جنگ اقتصادی محتكران و رانت خواران و ویژه خواران ستون پنجم و خائن هستند و نباید آنها را به كاری گمارد.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس درانتها خطاب به رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: هر چند كه حضور شما بارقه های امید را در دل ملت ایران به وجود آورده است اما باید بگویم كه فرصت ها چون ابر در حال گذرند.

منبع: