باهنر: اگر دولت و مجلس موفق نشوند توفیقی هم نصیب جناح رقیب نمی گردد

بهمن: دبیركل جامعه اسلامی مهندسین كشور اظهار داشت: بعنوان سیاست ورز و فعال سیاسی رقابت های انتخاباتی باید محدود به زمان انتخابات شود و مسابقات سیاسی و حزبی پس از مشخص شدن نتایج، كنار گذاشته شود.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، محمدرضا باهنر در سیزدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین كشور اظهار داشت: پس از مشخص شدن نتایج انتخابات همه افراد، گروه ها و جریان های سیاسی باید دنبال پاسخ به مطالبات مردم باشند. اگر دولت، مجلس و شورای شهر، موفق نشوند این عدم موفقیت به معنای توفیق جناح رقیب نیست بلكه به منزله خراطی و تحلیل رفتن بدنه نظام است.

وی با انتقاد از برخی افراد و جریان های سیاسی متذكر شد: برخی رسانه ها و تریبون های رسمی كشور كه از خزانه تأمین می شوند به بهانه خارج كردن رقیب از میدان از عوامل تشنجات فعلی و بالا رفتن غیرضروری مطالبات مردم هستند. البته با تمهیدات مقام معظم رهبری و نشست روسای قوا روزنه امیدی برای حل مشكلات اقتصادی به وجود آمده است و در این موقعیت خاص همدلی و همگرایی مسئولان قوا و عدم فرافكنی لازمه حل چالش های اقتصادی می باشد.

باهنر ادامه داد: ما هم به صورت جدی دعا و حمایت می نماییم تا بتوانیم در آینده نزدیك از چالش های جاری و مشكلات جدی تری كه در انتظارمان است خارج شویم.

دبیركل جامعه اسلامی مهندسین كشور تصریح كرد: با جلوه گر شدن مشكلات اقتصادی و شنیده شدن مطالبات به حق مردم نیاز به وحدت هم بیشتر شده است. ما در جامعه اسلامی مهندسین گفتمان حزبی، اخلاق مداری و آرامش سیاسی را از ضروریات مردم سالاری دینی می دانیم و همین مسئله را بعنوان شعار جامعه اسلامی مهندسین انتخاب كرده ایم.

وی ادامه داد: نگرانی ما این است كه در غیبت احزاب قدرتمند و ضابطه گرا به مردم سالاری دینی لطمه وارد شود چون كه پس از نشستن نامزدهای حزبی بر كرسی های مسئولیت، دیگر حزب و كار تشكیلاتی به فراموشی سپرده می گردد.