حماس: تل آویو رژیمی منزوی و تحت تعقیب است

بهمن: یک عضو ارشد حماس اظهار داشت که تل آویو به رژیمی منزوی و تحت تعقیب تبدیل گشته که سرکردگان آن گرفتار ترس و وحشت هستند.

به گزارش بهمن به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در اظهاراتی اصرار کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و مسئولان کابینه وی به سبب قرار گرفتن تل آویو در فهرست سیاه سازمان ملل متحد در کشتار کودکان گرفتار ترس و وحشت شده اند.
این مقام حماس اصرار کرد که تل آویو رژیمی منزوی است که در دادگاه های بین المللی تحت پیگیرد قرار دارد.
وی به حمله موشکی اشغالگران به مدرسه ای که آوارگان فلسطین در اردوگاه النصیرات در آن حضور داشتند، اشاره و این اقدام را یک جنایت و نسل کشی و پاکسازی نژادی خواند که به عمد انجام شده و ادعاهای اشغالگران در خصوص حضور عناصر مقاومت در بین آوارگان دروغی سخیف است.
این عضو ارشد حماس اصرار کرد که حمله به غیرنظامیان بی پناه و زنان و کودکان تحت هیچ عذر و بهانه ای قابل پذیرش نمی باشد و ارتش تل آویو، ارتشی بدون اخلاق است که از مشتی قاتل و خون آشام تشکیل شده است.
دفتر اطلاع رسانی دولت غزه نیز با صدور اطلاعیه ای انتشار اخبار و توجیه های دروغین از طرف رژیم صهیونیستی در توجیه حمله موشکی به اردوگاه النصیرات را محکوم و اصرار کرد که صهیونیست ها مدعی هستند هیچ کودکی را در اردوگاه النصیرات به شهادت نرسانده اند.
دولت غزه در بیانیه خود اسامی ۱۴ کودکی که در این حمله به شهادت رسیده اند را منتشر و اصرار کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان دنیا اتفاق می افتد و ارتش اشغالگر عمداً مبادرت به کشتار بیشترین تعداد از غیرنظامیان و آوارگان خصوصاً زنان و کودکان می کند. تل آویو مدارس آنروا و مراکز اسکان آوارگان و ده ها مرکز دیگر که هزاران نفر از مردم فلسطین در آن سکونت دارند را هدف حملات موشکی و پاکسازی نژادی قرار می دهد.
این بیانیه رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا را مسئول کامل این جنایت های ضد انسانی و غیرقانونی دانسته و از تمامی دنیا خواست تا این جنایت ها و نسل کشی ها را محکوم کنند و برای توقف این اقدامات به رژیم اشغالگر صهیونیستی فشار بیاورند و مجرمان و جنایتکاران جنگی آمریکایی و اسرائیلی را در محاکم و دادگاه های بین المللی مجازات کنند.
رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایت خود اردوگاه آوارگان فلسطینی در النصیرات را هدف قرار داد که این حمله به شهادت و مجروح شدن ده ها فلسطینی منجر گردیده است.
جنگنده های رژیم صهیونیستی مدرسه السردی در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه که به مکانی برای اسکان آوارگان تبدیل گشته است را بمباران کردند. جنایت ارتش اشغالگر در حمله به یک مدرسه در اردوگاه النصیرات بیش از ۳۰ شهید و ده ها زخمی در پی داشته است.