هشدار شدید اللحن حزب الله لبنان درباره ی تحرکات خطرناک تل آویو

بهمن: حزب الله لبنان به شدت درباره ی تحرکات رژیم صهیونیستی در بخش لبنانی روستای مرزی الغجر با فلسطین اشغالی هشدار داد.

به گزارش بهمن به نقل از المنار، حزب الله لبنان با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در روستای مرزی الغجر لبنان اعلام نمود: نیروهای اشغالگر بتازگی دست به اقدامات خطرناکی در بخش شمالی روستای مرزی الغجر زده اند.
در بیانیه حزب الله آمده است: این در حالیست که این بخش لبنانی الغجر است و از طرف سازمان ملل به عنوان قسمتی از اراضی لبنان که جای بحثی ندارد و مورد مناقشه نیست، به رسمیت شناخته شده است.
حزب الله لبنان بیان کرد: این اقدامات شامل کشیدن سیم خاردار و ساخت دیوار بتونی در اطراف الغجر است، مشابه آن چه در مرز میان لبنان و فلسطین اشغالی انجام شده است. این اقدامات سبب جدا شدن این روستا از پیرامون طبیعی تاریخی آن در داخل اراضی لبنان شده است و نیروهای اشغالگر سلطه خودرا بر دو بخش لبنانی و اشغالی الغجر تحمیل کرده و آن را از حیث اداری زیرمجموعه خود قرار داده است.
در این بیانیه آمده است: به موازات آن اشغالگران درهای روستا را به سمت توریستهایی از داخل رژیم صهیونیستی گشوده اند.
حزب الله لبنان اشاره کرد: این اقدامات خطرناک و تحول بزرگ به مثابه اشغال کامل بخش لبنانی الغجر با زور سلاح است. این اقدام نقض معمول از طرف نیروهای اشغالگر که هرازگاهی رخ می دهد نیست. در قبال این تحول خطرناک از همه دست اندرکاران خصوصاً دولت لبنان و نیز مردم لبنان و همه گروه های سیاسی و داخلی می خواهیم که مانع بسط این اشغالگری شوند و از اقدامات دشمن جلوگیری نمایند و در امتداد آزادسازی این بخش از سرزمین ما و بازگردانیدن آن به آغوش کشور حرکت کنند.

منبع: