برگزاری اولین نشست هیات رییسه در اجلاسیه چهارم

به گزارش بهمن، امروز در اولین نشست هیات رییسه مجلس در اجلاسیه چهارم، سید نظام الدین موسوی برای سومین سال پی در پی بعنوان سخنگوی هیات رئیسه مجلس یازدهم انتخاب گردید.
سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس در گفتگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار داشت: در این نشست مبحث محوری بیانات و عنایات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان بود که عملیاتی شدن سفارش های ایشان در سال پایان مجلس مورد تاکید قرار گرفت.
وی با بیا این که در این نشست از زحمات آقایان نیکزاد، امیرآبادی و دشتی اردکانی تقدیر و تشکر شد، اضافه کرد: در این نشست وظایف مسئولیت های اعضای هیات رئیسه و محل استقرار دبیران در صحن مجلس و وظایف ناظران مشخص شد؛ بر این اساس آقای پیرهادی کارپرداز اداری و مالی، آقای سلیمی کارپرداز فرهنگی و بنده کارپرداز مهندسی و پشتیبانی و سخنگوی هیات رئیسه شدم.
سخنگوی هیات رییسه مجلس همینطور در رابطه با تصمیم گیری در رابطه با نحوه بررسی برنامه هفتم اظهار داشت: ما در مجلس منتظر تقدیم برنامه هفتم از جانب دولت به مجلس هستیم که هنوز زمان قطعی آن اعلام نشده است؛ پس از تقدیم بودجه کمیسیون تلفیق برنامه تشکیل می شود.