مقام بحرینی: پروازها میان ایران و بحرین بزودی از سرگرفته می شود

به گزارش بهمن، معاون اول رئیس پارلمان بحرین به از سرگیری قریب الوقوع پروازها میان ایران و بحرین اشاره نمود.

به گزارش بهمن به نقل از ارم نیوز، عبدالنبی سلمان معاون اول رئیس پارلمان بحرین به از سرگیری قریب الوقوع پروازها میان ایران و بحرین اشاره نمود.
وی اظهار داشت: این مورد جدی است. بزودی پروازها از سر گرفته خواهد شد و تاخیری در آن روی نخواهد داد. پروازها بین دو کشور از سرگرفته می شود و این مورد با استقبال هیئت ایرانی همراه شده است.
سلمان افزود که کشورش به دقت توافق عربستان و ایران را دنبال خواهد نمود.
وی اضافه کرد: بحرین با ازسرگیری روابط با ایران مشکلی ندارد. حسن نیت میان دو طرف مهم می باشد.
این مقام بحرینی ضمن اشاره به دیدارش با هیئت پارلمانی ایران اظهار داشت که دیدار مذکور فقط به نفع بحرین نبوده بلکه به نفع خلیج فارس در وهله اول است.
وی اضافه کرد: ازسرگیری روابط میان دو کشور مدت زمان زیادی به طول نخواهید انجامید.
سلمان از پیشنهاد «همکاری اقتصادی» بین دو کشور بعنوان نقطه آغاز روابط پرده برداشت و اظهار داشت که پیشنهاد ما هم آغاز همکاری اقتصادی بود.
معاون پارلمان بحرین اضافه کرد: دیدار ما با هیئت ایرانی در همان شبی صورت گرفت که عربستان از سرگیری روابط با ایران را اعلام نمود.
معاون اول رئیس پارلمان بحرین، از حمایت دولت این کشور از بهبود روابط با ایران، عراق و سوریه اطلاع داد و آن را در جهت ساختار امنیت راهبردی خلیج فارس دانست.
لازم به ذکر است که چندی قبل، احمد المسلم رئیس پارلمان بحرین و مجتبی رضاخواه رئیس هیئت پارلمانی ایران راه های همکاری و هماهنگی مشترک در محافل پارلمانی بین المللی را بررسی کردند.
بر اساس این گزارش، این دیدار در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و ششمین اتحادیه بین المجالس عرب در منامه، انجام شد.
در این دیدار راه های همکاری و هماهنگی مشترک در محافل پارلمانی بین المللی بررسی گردید.

منبع: