بررسی نرده بالکن

بهمن: نرده بالکن که یک سازه محکم و مقاوم بوده، برای ایجاد امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می ‌گیرد و در صورت ساخت توسط نیروهای حرفه ‌ای به عنوان یک عامل دکوراتیو هم می توان از آن استفاده نمود.

نرده بالکن

نرده بالکن که یک سازه محکم و مقاوم بوده، برای ایجاد امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می ‌گیرد و در صورت ساخت توسط نیروهای حرفه ‌ای به عنوان یک عامل دکوراتیو هم می توان از آن استفاده نمود. برای سفارش ساخت نرده بالکن با کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

 

بررسی نرده بالکن  

طراحی فضاهای نیمه باز مانند بالکن و تراس در ساختمان های بلندمرتبه امروزی تأثیر زیادی در ایجاد نمای بهتر ساختمان و دسترسی آسان تر به محیط بیرون دارد. چرا که اغلب آپارتمان ها امکان بهره مندی از حیات را ندارند و می توانند در بالکن های خود باغچه های کوچک شهری راه اندازی کرده و از محیط بیرون لذت ببرند.  

برای ایمن کردن بالکن ها، طراحی انواع نرده با شکل و فرم های مختلف صورت می گیرد که باید علاوه بر ایمن بودن نرده بر روی جلوه ساختمان هم تمرکز کرد. زیرا نرده بالکن به عنوان یک المان و نماد در معرفی ساختمان به شمار می رود.

در واقع طراحی کردن نرده های بالکن به شکل مناسب از امتیازات مثبت به شمار می ‌رود که افراد می توانند نمای ساختمان خود را با ایده گرفتن از طرح های خاص آماده سازی کنند.

 

طراحی نرده های بالکن با متریال های مختلف

برای ساخت نرده های بالکن متریال های مرغوب و مقاوم استفاده می کنند، تا جلوی سقوط افراد به پایین و نفوذ سارقین به فضای داخل را بگیرد. از نقش نرده های بالکن در زیبایی فضا نباید غافل شد و به همین جهت در زمینه ساخت و طراحی نرده بالکن می ‌توانید از متریال های مختلفی استفاده کنید. 

در این بخش به بررسی بهترین متریال های پرکاربرد برای ساخت نرده بالکن می پردازیم:

نرده های سنگی بالکن

استفاده کردن از سنگ های طبیعی و مصنوعی به دلیل داشتن مقاومت و دوام بالا برای بالکن ها مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که با کمک نرده های سنگی می توان سبک کلاسیک را پیاده سازی نمود.

نرده های چوبی  بالکن

چوب به عنوان یکی از متریال طبیعی و گرم به شمار می رود که به دلیل مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی مختلف در تمامی محیط ها می توان از آن استفاده کرد. به همین دلیل نرده های چوبی بالکن تأثیر بسزایی در زیباتر کردن محیط منزل دارند. به خصوص اگر با گلدان های گل و فلاور باکس ها ترکیب شود، سبک روستیک را ایجاد می کنند.

نرده های فلزی بالکن

فلز به عنوان پرکاربردترین متریال برای ساخت نرده بالکن محسوب می شود، فلزها تقریباً به سبک صنعتی نزدیک هستند و با توجه به نحوه طراحی و ساخت نرده ها در تمامی فضاها می توان از این نوع متریال استفاده کرد. 

نرده های استیل بالکن

استیل به دلیل ظاهر براق و صیقلی زیبایی بیشتری داشته و در دو رنگ نقره ای و طلایی وجود دارد. اگر به دنبال سبک کلاسیک هستید، نرده های استیل بهترین پیشنهاد می باشند، زیرا در برابر زنگ‌ زدگی هم مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارند.  

نرده های فرفورژه

نرده های فرفروژه بالکن به دلیل تنوع بالا در شکل و فرم برای تمام نماها کاربرد داشته و برای سبک کلاسیک مناسب تر است. هرچقدر که در هم تنیدگی پروفیل های آهنی در یکدیگر بیشتر شود، شکل ظاهری نرده زیباتر می گردد.

 

نکات مهم در سفارش خرید نرده های بالکن

در ساختمان های امروزی که بلند مرتبه بوده و دسترسی به حیاط برای همه ساکنین میسر نیست، طراحان و مهندسان سعی کرده اند، با طراحی ایونگاه یا همان بالکن فضایی برای لذت بردن از محیط بیرون ایجاد کنند؛ اما برای حفظ امنیت این محیط باید از انواع نرده استفاده شود.  
 

در هنگام سفارش خرید نرده بالکن با تنوع بالایی از این محصول روبه ‌رو می ‌شوید که ممکن است نتوانید به درستی بهترین نوع محصول را انتخاب کنید. گاهی اوقات با پرداخت هزینه بیشتر هم نمی‌توانید نرده مناسب و کاربردی تهیه نمایید.

در این بخش به بررسی نکات مهم در هنگام سفارش خرید نرده های بالکن می پردازیم:  

زیبا و دکوراتیو

زیبا و دکوراتیو بودن نرده یک موضوع بسیار مهمی است که باید مد نظر قرار بگیرد، چرا که نمای بالکن هم در فضای داخل ساختمان و هم به نمای بیرونی تأثیر می گذارد. 

متریال مناسب

در هنگام انتخاب متریال باید به برخی از موارد مانند سبک نمای ساختمان، تعداد طبقات، ابعاد بالکن و مواردی از این قبیل توجه داشته باشید و مناسب ترین متریال ها را انتخاب کنید.

استاندارد نرده ها

رعایت استاندارد نرده ها از مهمترین اصول ایمنی است که مهم‌ترین آنها فاصله میان نرده ها، ارتفاع نرده ها برای جلوگیری از سقوط کودکان و افراد دیگر و نحوه نصب استاندارد آن است.  
 

 

عوامل موثر بر قیمت حفاظ بالکن

سفارش ساخت حفاظ بالکن یکی از عوامل بسیار مهم قیمت حفاظ بالکن است که می‌تواند بر روی نوع متریال و نحوه طراحی آن تأثیر بگذارند البته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان به دلیل کم کردن هزینه ها از استانداردهای حفاظ کم نکنید  

عوامل زیادی وجود دارند که بر قیمت نرده بالکن تأثیر می گذارند که با شناخت این عوامل در هنگام سفارش برای ساخت و خرید تصمیمات بهتری را می گیرید:

ابعاد حفاظ بالکن

ابعاد حفاظ بالکن که شامل طول، عرض و ارتفاع می شود، از مهم ترین موارد به شمار می رود. زیرا بر روی حجم استفاده از مواد اولیه و زمان ساخت و آماده سازی تأثیر دارد.

پوشش نرده ها

برای مقاوم کردن نرده ها در برابر رطوبت و عوامل جون از پوشش های خاصی مانند رنگ روغنی ضد زنگ و رنگ های کوره ای استفاده می کنند که هر کدام از این پوشش ها هزینه ای متفاوت ایجاد می کند  

مهندسی ساخت نرده

نرده های بالکن ساختار خاصی دارند که باید توسط افراد متخصص و حرفه ای طراحی شوند، در چنین شرایطی امکان صرفه جویی در مواد اولیه و کمتر شدن هزینه تولید در کنار حفظ ایمنی نرده ها فراهم می گردد.  

جنس مواد اولیه

با توجه به انتخاب جنس نرده ها می توان قیمت نهایی آنها را نیز تغییر می یابد؛ اما بهتر است حتما از نرده های فلزی استفاده کنید، تا دست شما برای طراحی های خاص باز باشد.  

 

خرید بهترین نرده برای بالکن

همه افراد ترجیح می دهند تا بهترین متریال ها را برای سازه های خود استفاده کنند، به خصوص برای نرده بالکن که تأثیر مستقیم بر ظاهر ساختمان دارد. به همین جهت یافتن مراکز متخصص و حرفه ای در این زمینه اهمیت زیادی پیدا می کند.

مجموعه الو حفاظ یکی از بزرگترین مراکز فعال در زمینه ساخت نرده است که با در نظر گرفتن شرایط هر سازه و البته هزینه های در نظر گرفته برای آن بخش بهترین نرده و حفاظ را ارائه می دهد. در زمینه نرده های بالکن نیز پس از دریافت مشاوره کاملا تخصصی و حرفه ای بهترین محصول را به شما پیشنهاد می دهد.

در صورتی که قیمت ارائه نرده بالکن در کنار کیفیت بالا برای شما اهمیت دارد، کافی است با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن نرده ها برای شما ساخته و ارسال و نصب شوند.

منبع:  https://alohefaz.com/