فرمانده نیروی هوایی ارتش سال آینده شمار هواپیما های بازآمادشده باید از مرز ۳۵ فروند بگذرد

بهمن: به گزارش بهمن، فرمانده نیروی هوایی ارتش، اظهار داشت: بدون شک آماد و پشتیبانی بازوی قدرتمند نیروی هوایی و یکی از پایه‎های اساسی ارتقاء توان عملیاتی و رزمی این نیرو است.
به گزارش بهمن به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش معاونان آماد و پشتیبانی یگان های این نیرو، ضمن اشاره به مأموریت و رسالت مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی اظهار نمود: تأمین نیازمندی های این نیرو یکی از مهم ترین مأموریت های مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی است که با ارتقاء همکاری و هم افزایی میان بخش های صنعتی و همینطور جهاد خودکفایی می تواند این رسالت را تحقق بخشد.
وی خاطرنشان کرد: صداقت یکی از عاملهای مهم پیشرفت و رشد روزافزون است که بحمدالله این مولفه پرارزش در مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی باعث ترقی این بخش و عبور از موانع گلوگاهی شده است. توجه به جوانان و به کارگیری آنان در بخش های مختلف عملیاتی و همینطور استفاده از ظرفیت نخبگان در این مجموعه باید مورد توجه قرار گیرد چون که این ظرفیت پرارزش می تواند بعنوان نقطه اوج مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی باعث تحولات عظیمی در این مجموعه شود.
وی تصریح کرد: کارکنان نیروی هوایی ارتش باید همواره دارای دو بال تعهد و تخصص باشند؛ چونکه بدون هر کدام از این دو مولفه نمی توان در اختیار اهداف والای انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا بود و چنین مولفه هایی در گنجینه وجودی کارکنان این مجموعه الهی نهادینه شده است. آموزش و علم آموزی زیرمجموعه و استفاده از تجربیات پیشکسوتان در جهت ارتقای توانمندی ها و دستاوردهای گلوگاهی یکی دیگر از وظایف آماد و پشتیبانی است که علاوه بر ارتقا توانمندی ها می تواند گامی بلند در جهت همکاری و هم فزایی میان قسمت ها باشد.
فرمانده نیروی هوایی اضافه کرد: باید توجه گردد که اگر سال جاری رشد ۱۱ در صدی در نیرو داشته ایم، سال دیگر این رشد باید ارتقا پیدا کند و اگر توانسته ایم ۲۹ فروند هواپیما را بازآماد نماییم در سال پیش رو باید این تعداد از مرز ۳۵ هواپیما بگذرد و این تنها همت و تلاش شما عزیزان را می طلبد.
او در آخر ضمن اشاره به جنگ ترکیبی دشمن ضد ملت ایران اظهار داشت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روی آوردن به سمت و سوی جنگ نرم و با استفاده از قدرت رسانه ای خود در جهت تحمیل عقاید و باورهای غلط به جامعه ایرانی بخصوص جوانان هستند که این گونه جنگ به شکلی جنگی ترکیبی-شناختی است که با شبهه افکنی و دروغ پراکنی همراه می شود بنابراین مدیریت فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه ای عاملی برای شکست این گونه تهاجمات فرهنگی است.

منبع: