عضو شورای مركزی حزب الله لبنان: صحنه های دردناک زلزله زدگان سوری

به گزارش بهمن، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اظهار داشت: صحنه هایی در سوریه دیده می شود که سنگ را به گریه می اندازد، اما مسؤلان آمریکایی بسیار بی رحم هستند و قلب آنها از سنگ هم سخت تر است.

به گزارش بهمن به نقل از المنار، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان ضمن اشاره به مانع تراشی آمریکا در راه ارسال کمک ها به زلزله زدگان سوری اعلام نمود: مانع تراشی در راه کمک های بشردوستانه به زلزله زدگان سوری از جانب آمریکا، مصیبتی بزرگتر از مصبیت زلزله است.
وی اضافه کرد: هزاران نفر در زیر آوار گرفتارند و احتیاج به کمک فوری دارند. وقت گرانبهاست و تاخیر به منزله مرگ بیشتر است.
قاووق در ادامه تصریح کرد: آمریکایی که هیروشیما و ناکازاکی را بمباران هسته ای کرد همان آمریکایی است که امروز مانع از کمک های انسانی فوری به ملت سوریه می شود. صحنه هایی در سوریه دیده می شود که سنگ را به گریه می اندازد اما مسؤلان آمریکایی بسیار بی رحم هستند و قلب آنها از سنگ هم سخت تر است.
وی در ادامه افزود تاخیر در انتخاب رئیس جمهور در تشدید بحران بسیار موثر بوده است و علت تاخیر در بحران در ارتباط با انتخاب رئیس جمهور لبنان طرحهای غیرواقعی و مشکل آفرین است.
قاووق از موقعیت قوی حزب الله در لبنان سخن گفت و اظهار داشت: هر اندازه هجمه ها در داخل و خارج لبنان وجود داشته باشد اما نمی تواند این حقیقت را نادیده بگیرد که حزب الله حزبی مردمی و این را نتایج انتخابات پارلمانی اخیر نمایان ساخت. آنها نمی توانند به ما فشار بیاورند که امتیاز بدهیم.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت ۴۴ سال از تحریم و جنگ نظامی و امنیتی و روانی، در اصول و اهدافش استوارتر است و در معادلات منطقه ای و بین المللی نقش مهمی دارد و این ثبات سبب دیوانگی دشمنان ایران شده است.

منبع: