نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس: پیگیر دریافت مجوز بخش NICU بیمارستان نورآباد هستیم

بهمن: به گزارش بهمن، لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیگیر دریافت مجوز بخش NICU بیمارستان نورآباد هستیم.
دکتر یحیی ابراهیمی در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: در بیمارستان نورآباد بخش های سی تی اسکن، MRI، قلب، CCU و NICU به راه افتاده است.
وی افزود: پیگیر دریافت مجوز بخش NICU بیمارستان نورآباد هستیم.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به دنبال ایجاد پدهوایی، توسعه اتاق عمل و اورژانس و دیالیز این بیمارستان هستیم.
ابراهیمی اظهار داشت: در توسعه بیمارستان نورآباد کارهای خوبی انجام شده به طوریکه قبلا این بیمارستان دارای ۹۰ تخت بود و الان ۱۶۰ تخت دارد و طی دوسال اخیر ۶۰ تخت به مجموع تخت های آن اضافه شده است.
وی ادامه داد: در شهرستان دلفان ۱۵ خانه بهداشت، ۶ مرکز بهداشتی و ساختمان تجمیعی که شامل مرکز بهداشت شهری، پایگاه سلامت و ساختمان اداری و آموزشگاه بهورز بوده در سامانه به پیمانکار واگذار شده است.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: همینطور پنج خانه بهداشت جوانمرد و مرکز تجمیعی شهید اصل مرز هم تأمین اعتبار شدند.
ابراهیمی اظهار داشت: با تأمین اعتبار این مراکز بهداشتی که صورت گرفته گام موثری در ساخت کل خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی برداشته خواهد شد.