گاردین: فلسطین با قدرت در جام جهانی حضور دارد، اسرائیل منفور است!

بهمن: به گزارش بهمن، گاردین نوشت: در اولین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، فلسطین با قدرت حضور دارد، در مقابل اسرائیل هم حضوری نفرت انگیز دارد، با وجود این که هیچکدام از آنها رسما در جام جهانی نیستند.

به گزارش بهمن به نقل از مهر، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت: در اولین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، فلسطین با قدرت حضور دارد، در مقابل اسرائیل هم حضوری ضعیف و نفرت انگیز دارد، با وجود این که هیچکدام از آنها رسماً درجام جهانی حاضر نیستند.
در ادامه این گزارش آمده است: تصاویر ویدئویی انتشار یافته از قطر که همانند بنزین روی آتش انتشار یافته، مبین احساسات ضد اسرائیلی در میان تماشاگران عربی حاضر در جام جهانی است، با وجود این که بعضی از دولت های عربی در ماه های اخیر با رژیم صهیونیستی توافقات نرمال سازی به امضا رسانده اند و روابط تجاری و حتی امنیتی آنها با تل آویو حالت علنی به خود گرفته است.
گاردین در ادامه ضمن اشاره به حضور رسانه های صهیونیستی در قطر بعد از برقراری خط مستقیم پروازی میان تل آویو و دوحه تاکید کرده است: از آغاز جام جهانی با وجود اعلام وزیرخارجه اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در رابطه با این که ۲۰ هزار اسرائیلی به قطر سفر می کنند، تابحال تنها ۴ هزار نفر به دوحه سفر کرده اند.
گاردین در ادامه به وضعیت تحقیرآمیز رسانه های صهیونیستی در قطر اشاره کرده و می نویسد: انتشار تصاویر اهانت به خبرنگاران اسرائیلی مانند بنزین روی آتش در رسانه های اجتماعی منتشر گردید تا این مسئله نمایان شود که حتی برگزاری رقابت هایی در سطح جام جهانی هم نتوانسته موضوعی مانند فلسطین را از اذهان تماشاگران پاک کند.
گاردین در انتها آورده است: با وجود این که فلسطین و اسرائیل (رژیم صهیونیستی) رسماً به جام جهانی صعود نکرده اند اما فلسطین با قدرت در اولین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه حضور دارد، این در حالیست که حضور اسرائیل حضوری ضعیف و نفرت انگیز است.
گفتنی است در ایام اخیر رسانه های صهیونیستی از این که از جانب تماشاگران جام جهانی بخصوص کشورهای عربی و اسلامی مورد تحریم قرار گرفته اند، ابراز نارضایتی کرده اند. تصاویر انتشار یافته از دوحه از آن حکایت می کند که تماشاگران جام جهانی با روبرو شدن با خبرنگاران صهیونیست از گفتگو با آنها خودداری کرده و بلافاصله بعد از آنکه خبرنگار صهیونیست اعلام نماید که از «اسرائیل» (رژیم صهیونیستی) برای پوشش جام جهانی در دوحه حضور دارد، به وی متذکر می شوند که چیزی به نام اسرائیل وجود ندارد و کشوری که از جانب آنها اشغال شده فلسطین نام دارد!