واکنش تشکیلات خودگردان به پیشتازی احزاب تندرو در انتخابات کنست

بهمن: نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین به احتمال پیروزی ائتلاف راست افراطی در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش بهمن به نقل از روسیا الیوم، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتازی ائتلاف راست افراطی در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی و پیروزی احتمالی آنها در این انتخابات را نتیجه طبیعی گسترش افراط گرایی و نژادپرستی در این رژیم برشمرد.
محمد اشتیه در اطلاعیه ای اظهار داشت: ملت فلسطین سال ها است که درد و رنج زیادی را از این احزاب تندرو متحمل شده است که همچون آنها قتل و کشتار، بازداشت، حمله و یورش، شهرک سازی، یورش به شهرها، روستاها و مناطق، آزاد گذاشتن شهرک نشینان و نظامیان اشغالگر برای ارتکاب جنایت و نابود کردن راه حل دو دولت می باشد.
این مقام تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت: نتایج انتخابات اسرائیل چیزی را که برای ما یقینی بود برملا کرد و آن، این است که ما در اسرائیل شریکی برای صلح نداریم و جامعه بین الملل باید به مسئولیت های خود برای اجرای قطعنامه های بین المللی و پشتیبانی از ملت ما در مقابل سیاست های تجاوزکارانه اسرائیل بعد از رسیدن احزاب نژادپرست به قدرت در آن عمل کند.
رسانه های صهیونیست شامگاه سه شنبه از پیشتاری ائتلاف راست افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست خبر دادند.
بر اساس این گزارش، نتایج اولیه انتخابات کنست از پیشتازی ائتلاف تحت رهبری نتانیاهو در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی حکایت دارد.
در همین حال، خبرنگار شبکه الجزیره میزان مشارکت در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی را ۷۱.۳ درصد اعلام نمود.
خبرنگار الجزیره اعلام نمود که ۷۱.۳ درصد واجدین شرایط رای دهی در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی شرکت کرده اند که این بالاترین میزان مشارکت در انتخابات از سال ۲۰۱۵ است.
رسانه های صهیونیست همین طور افزودند که نتانیاهو تماس با رؤسای احزاب وابسته به ائتلاف خودرا آغاز نموده است.
گفتنی است بیست و پنجمین دوره انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی (کنست) که پنجمین انتخابات در کمتر از چهار سال قبل است، از بامداد سه شنبه در اراضی اشغالی شروع شد.