در فراكسیون انقلاب اسلامی مطرح شد تحولات اخیر مبانی اجتماعی دارد

به گزارش بهمن، سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به توضیحات یکی از معاونان وزارت اطلاعات در جلسه این فراکسیون اظهار داشت: طبق مباحث جلسه، تحولات اخیر هم مبانی و بستر اجتماعی دارد و هم در عین حال دشمنان انقلاب در قالب جنگ شناختی، پروژه بی ثبات سازی در ایران را دنبال می کنند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی جهت بررسی ناآرامی های اخیر اظهار داشت: بامداد امروز قبل از شروع نشست علنی مجلس، جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی با موضوع بررسی تحولات امنیتی اخیر کشور در محل سالن مشروطه انجام شد.
وی توضیح داد: در این نشست یکی از معاونین وزارت اطلاعات گزارشی از ابعاد مختلف این تحولات ارائه کرد و برخی از نمایندگان نیز به ارائه نطرات شان پرداختند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی افزود: طبق مباحث جلسه، تحولات اخیر هم مبانی و بستر اجتماعی دارد و هم در عین حال دشمنان انقلاب در قالب جنگ شناختی، پروژه بی ثبات سازی در ایران را دنبال می کنند.
عمویی همین طور اظهار داشت: بر طبق اطلاعات ارائه شده، دستگیری های انجام شده از لیدرهای اغتشاشات حاکی از مشارکت گروههای مختلف ضدانقلاب در اغتشاشات است.
وی در آخر اظهار داشت: نمایندگان عضو فراکسیون نیز ضمن توجه برای حل و فصل موارد نارضایتی های مردمی بر برخورد قاطع با عوامل وابسته به گروهک های معاند که با هدف ناامنی سازی جامعه به آسایش اجتماعی ضربه زدند، تاکید نمودند.