بانوی مجروح فلسطینی در وضعیت محاصره غزه به شهادت رسید

بهمن: شهروند فلسطینی ساکن نوار غزه که ۱۶ سال پیش در حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه زخمی شده بود، شامگاه شنبه به شهادت رسید.

به گزارش بهمن به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بانو «امینه غالیه»، شهروند فلسطینی ساکن نوار غزه که ۱۶ سال پیش در حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه زخمی شده بود، شامگاه شنبه به شهادت رسید.
در حمله سال ۲۰۰۶ ارتش رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه بیشتر اعضای خانواده امینه به شهادت رسیده بودند.
این بانوی مجروح فلسطینی در همه این سال ها در بدترین شرایط ممکن در غزه روزگار را گذراند و بدلیل محاصره غیرانسانی نوار غزه از دسترسی به خیلی از اقدامات بهداشتی و درمانی مورد نیاز خود محروم ماند.
مردم مظلوم نوار غزه به جهت بسته شدن تمام گذرگاه ها و محاصره کامل این منطقه، از کار افتادن تنها نیروگاه اصلی آن به جهت نبود سوخت و کمبود شدید مواد غذایی و دارویی در بدترین شرایط ممکن قرار دارند و خیلی از بیمارستان ها و مراکز درمانی نوار غزه نیز قادر به ارائه خدمات لازم و مناسب به فلسطینی ها نیستند.
محاصره و بسته بودن گذرگاه ها، همین طور بر جنبه های مختلف زندگی شهروندان فلسطینی، سایه افکنده است و وضعیت معیشتی نیز قابل تحمل نیست و مردم با کمبود مواد غذایی و حتی کمبود آب شرب مواجه اند.
در آخرین گزارش های ارائه شده، ۸۰ درصد مردم غزه، زیر خط فقر به سر می برند. محاصره ظالمانه صهیونیست ها میلیونها دلار به ساکنان غزه خسارت وارد کرده است.
در حالی که مردم غزه این روزها تحت ظلم و کشتار و محاصره وحشیانه صهیونیست ها قرار گرفته اند، همزمان شاهد سکوت مرگبار مجامع بین المللی هستیم که همیشه از حقوق بشر و انسانیت دم می زنند. سکوت این سازمان ها موجب گستاخ شدن رژیم صهیونیستی شده است. کشورهای طرفدار دموکراسی و حقوق بشر نه فقط با این جنایت ها برخورد نمی کنند؛ بلکه با سکوت خود حامی عاملان آن نیز هستند.

منبع: