همزمان با هفته دولت: شروع عملیات اجرائی و بهره برداری از ۳ پروژه عمرانی و فرهنگی در شهرستان جعفرآباد

بهمن: بهمن: قم همزمان با هفته دولت و با اعتبار بیش از ۴ و نیم میلیارد تومان عملیات اجرائی و بهره برداری از ۳ پروژه عمرانی و فرهنگی در شهرستان جعفرآباد قم شروع شد.

همزمان با هفته دولت کلنگ عمرانی خانه ورزش و جوانان بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد به زمین زده شد و پروژه پیاده رو سازی روستای علی آباد انقلاب و پروژه زیرسازی و آسفالت بلوار ورودی روستای جعفرآباد روز شنبه پنجم شهریورماه طی مراسمی به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

ذبیح الله عبداللهی، فرماندار شهرستان جعفرآباد در حاشیه این مراسم طی سخنانی ضمن اشاره به ضرورت استقرار اداره ورزش و جوانان در شهرستان جعفرآباد با تکیه بر بهره مندی جوانان از حمایت های این سازمان نسبت به رفع موانع راه اندازی این پروژه توسط مسؤلان اظهار داشت: با عنایت به قرارداد منعقد شده با پیمانکار این پروژه قرار شده است تا در ۶ ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

فرماندار و امام جمعه شهرستان بعد از این مراسم با حضور در روستای علی آباد انقلاب پروژه پیاده رو سازی این روستا به مساحت ۴ هزار متر مربع و هزینه ۷۰۰ ملیون تومان از محل بودجه دهیاری را افتتاح کردند.

مسئولان شهرستان جعفرآباد در ادامه مراسم های افتتاح خود پروژه زیرسازی و آسفالت بلوار ورودی روستای جعفرآباد را با هزینه یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به مساحت ده هزار متر مربع که با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری روستا با استفاده از قیر یارانه ای انجام شده بود را افتتاح کردند.

همچنین تحویل تشک ورزشی از هدایای سفر استاندار به شهرستان جعفرآباد در روستای جعفرآباد امروز همزمان با چهارمین روز از هفته دولت انجام شد.

منبع:

Tags: