در سالروز مبارزه با استكبار برگزار شد؛ تظاهرات یمنی ها در صنعاء و صعده

بهمن: هزاران نفر از مردم یمن امروز جمعه در سالروز مبارزه با استکبار تحت عنوان یوم الصرخه دست به برگزاری تظاهرات گسترده در استانهای صنعاء و صعده زدند.

به گزارش بهمن به نقل از المسیره، هزاران نفر از مردم یمن امروز جمعه در سالروز مبارزه با استکبار تحت عنوان «یوم الصرخه» دست به برگزاری تظاهرات گسترده در استانهای صنعاء و صعده زدند.
بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در تظاهرات صعده با صدور اطلاعیه ای اعلام کردند: این وظیفه و مسئولیت شرعی امت اسلامی است که مقابل دشمنان خداوند و اسلام اعلام بسیج عمومی و فراگیر کند.
در ادامه بیانیه مذکور عنوان شده است: ما به تجاوزکاران سعودی و آمریکایی هشدار می دهیم که به تجاوز نظامی خود مقابل یمن ادامه ندهند. همینجا یک دفعه دیگر تاکید می نماییم که یمن همچنان کشوری صاحب عزت، کرامت و استقلال باقی خواهد ماند.
در این بیانیه همین طور ضمن تقبیح نرمال سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی تاکید شده است: نرمال سازی روابط با دشمن صهیونیستی اقدام خطرناکی است. این اقدام تنها منافع دشمنان خدا را تامین می کند.
شرکت کنندگان در تظاهرات صعده افزودند: ما بر موضع خود در خصوص پشتیبانی از مردم فلسطین تاکید می نماییم. ملت یمن در کنار مظلومان فلسطین باقی خواهد ماند. ملت یمن همچنان به پشتیبانی از محور مقاومت و مسیر جهاد و جهادگری ادامه می دهد.

منبع: