رئیس جمهور در جلسه هیات دولت تاكید كرد: نظارت دقیق بر قیمت گذاری اقامتگاه ها و بلیت وسایل حمل و نقل عمومی

به گزارش بهمن رییس جمهور با اشاره به پرتاب موفق ماهواره نور، اقدام دانشمندان کشورمان در دستیابی به فناوری پیشرفته حضور در فضا را، بسیار باارزش و افتخارآفرین دانست و گفت: دستیابی به این فناوری همچون جلوه های اقتدار ملی است.

به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (یکشنبه، ۲۲ اسفند) در جلسه هیات دولت با اشاره به ایام اختتام سال و شروع مسافرت های نوروزی، اشاره کرد: دستگاه های مربوط به ویژه وزارت راه و شهرسازی و میراث فرهنگی و گردشگری بر قیمت بلیت وسایل نقلیه هوایی، ریلی و جاده ای و نیز قیمت گذاری در اقامتگاه ها، نظارت دقیق داشته باشند تا در حق مردم اجحاف نشود.

رئیس جمهور با اشاره به پرتاب موفق ماهواره نور، اقدام دانشمندان کشورمان در دستیابی به فناوری پیشرفته حضور در فضا را بسیار باارزش و افتخارآفرین دانست و گفت: دستیابی به این فناوری همچون جلوه های اقتدار ملی است که با همت نیروهای مسلح خصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه وزارت ارتباطات به دست آمده است و باید با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به خانواده شهیدان و ایثارگران، اظهار داشت: فرهنگ شهید و شهادت، آثار ماندگاری در تعالی فرهنگی جامعه دارد و نباید از ترویج روحیه ایثار و گذشت غفلت شود، ضمن آن که همه مسئولان و مدیران، اخلاص و مجاهدت شهیدان والامقام را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

دکتر رئیسی در ادامه اشاره کرد: خدمتگزاری به خانواده شهیدان و ایثارگران از افتخارات دولت مردمی است و باید به نحوی عمل شود که خانواده شهدا و ایثارگران، مشکل نداشته باشند.
دکتر رئیسی همین طور کوشش برای حضور فعال در بازار کشورهای همسایه و منطقه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در ماه های اخیر اقدامات خوبی دراین زمینه شروع شده و لازم است باتوجه به شرایط موجود برنامه ریزی جامعی برای حضور فعالتر و گسترده تر رقم بخورد.

منبع: