تقوی: برهم زدن آرامش روانی جامعه از برنامه های دشمن است

به گزارش بهمن نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از برنامه های دشمنان ایران و انقلاب برهم زدن آرامش روانی جامعه است، اظهار داشت: اگر روان جامعه برهم خورد زندگی سخت می شود. ما نمایندگان مراقب باشیم نیازهای جامعه را متناسب با امکانات مطرح نماییم و توقعات و انتظارات را بیش از حد بالا نبریم.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سید رضا تقوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری با تاکید بر این که نباید دولت برای اداره کشور به روزمرگی گرفتار شود، اظهار داشت: روزمرگی آفت کارهای بنیادی است. باید کارهای روزانه را پیگیری کرد اما در عین حال هم باید زمانی را برای اقدامات بنیادی مانند تحول در نظام اداری کشور اختصاص داد.
وی با اشاره به تصویب قانون جمعیت با هدف فرزندآوری و مقابله با پیری جمعیت اظهار داشت: در این بین نباید دولت عائله خودرا تکثیر دهد بلکه آنرا بکاهد چون دولت متورم شده است.
تقوی با انتقاد از بزرگ شدن دولت اضافه کرد: قرار بود با ورود فناوری به دولت شاهد کاهش کارمندان باشیم که این اتفاق رخ نداد و تعداد کارمندان اضافه شده است.
نماینده تهران در ادامه با اعلان اینکه یکی از برنامه های دشمنان ایران و انقلاب برهم زدن آرامش روانی جامعه است، اظهار داشت: اگر روان جامعه برهم خورد زندگی سخت می شود. ما نمایندگان مراقب باشیم نیازهای جامعه را متناسب با امکانات مطرح نماییم و توقعات و انتظارات را بیش از حد بالا نبریم.
تقوی همین طور در تذکر دیگری اظهار داشت: باید وزارت بهداشت به نظام ارجاع برگردد. علاوه بر این مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود بر جهاد تبیین تاکید نمودند، نمایندگان باید جایگاه و نقش خودرا در این جبهه جهادی مشخص کنند.

منبع: