در بازدید از نمایشگاه توانمندی های نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس رئیس جمهور: مردم خیالشان از امنیت کشور آسوده است

به گزارش بهمن رئیس جمهور ضمن اشاره به اراده قوی در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تا وقتی این روحیه انقلابی و بسیجی باشد، دشمن هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بامداد روز جمعه در ادامه سفر خود به استان هرمزگان در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه یکم دریایی، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان و پرسنل این یگان، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه اثبات کرد که تحریم و تهدید مانع پیشرفت نیست.
رئیس جمهور اضافه کرد: اقدامات شما به بهترین شکل جلوه «ما می توانیم» است. آنچه در این نمایشگاه دیده شد نماد توانایی و اقتدار برای سپاه پاسداران و کشور است.
رئیسی با تکیه بر این که حجم محدودیت و تحریم های نظامی و هسته ای در هیچ صنعت دیگری وجود ندارد، عنوان کرد: اما علیرغم این تحریم ها بیشترین پیشرفت را در این عرصه داشته ایم.
رئیسی ضمن اشاره به اراده قوی و توانمندی در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: تا وقتی این روحیه انقلابی و بسیجی باشد، دشمن هیچ کاری نمی تواند انجام دهد. آنچه امروز به کشور قدرت داده اراده پولادین است.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز مردم خیالشان از امنیت کشور در بخش های مختلف آسوده است چونکه هیچ حرکتی از چشم دلاوران نیروهای مسلح پوشیده نیست.
رئیسی تصریح کرد: این احساس امنیت بدلیل اقتدار سپاه، ارتش و بسیج است. ارتش و سپاه در دل مردم جای دارند و ارتباط مردم با نیروهای مسلح بسیار نزدیک است.
رئیسی در این بازدید از آخرین دستاوردها و توانمندی های نیروی دریایی سپاه در یک سال و نیم اخیر شامل یگان پهپادی، سامانه های موشکی، سامانه های جنگال، شناورهای راکت انداز، موشک انداز و اژدرافکن، تجهیزات زیرسطحی، ناوچه های موشک انداز، شناورهای رزمی تندرو و قایق های پرنده اطلاع یافته و از نزدیک در جریان پیشرفت های نیروی دریایی سپاه که تماما به دست متخصصان داخلی انجام شده، قرار گرفت.

منبع: