رئیس جمهور در دیدار با جمعی از خیرین استان یزد: راه رسیدن به خدا خدمت به خلق خداست

بهمن: رییس جمهور اظهار داشت: راه رسیدن به خدا خدمت به خلق خداست. کسانی که تمکن مالی دارند برای گره گشایی دیگران تلاش کنند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر روز جمعه در دیدار با تعدادی از خیرین استان یزد اظهار داشت: توفیقی است برای شما خیرین که از تمکن و نعمت هایی که خداوند به شما داده در راه خشنودی حق تعالی استفاده می کنید.
رئیس جمهور با مهم دانستن کمک به مردم و توجه به حل مشکلات آنها، اشاره کرد: راه رسیدن به خدا خدمت به خلق خداست. کسانی که تمکن دارند برای گره گشایی دیگران تلاش کنند.
رئیسی اظهار داشت: باید در کنار یکدیگر مسائل و مشکلات را حل نماییم. هر جا مردم حضور بهم رساندند و از توان و خدمات آنها استفاده شد موفقیت های زیادی بدست آمد.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت وقف گفت: با اهمیت تر از وقف و بنای امر خیر، نگه داشتن آنست.
رئیسی اشاره کرد: همراه بودن دولت و خیرین می تواند موجب کارهای بزرگی برای حل مشکلات مردم شود.
رئیس جمهور اشاره کرد: هیچ اشکالی ندارد وقتی خیرین طرحی را شروع می کنند، درصدی از کار را هم دولت انجام دهد تا آن امر خیر به ثمر برسد، در حقیقت مشارکت دولت و خیرین موجب گره گشایی از مردم می شود.
رئیسی اشاره کرد: نباید در کار خیر گرفتار سستی شوید بلکه باید مانند مجاهدی که در سنگر جهاد از جانش می گذرد و از دین خدا دفاع می کند و گرفتار سستی نمی گردد، عمل شود.
رئیس جمهور بنا به درخواست یکی از خیرین، استاندار یزد را موظف کرد زمین مناسب برای ساخت بیمارستان را در اختیار وی قرار دهد.
در ابتدای این مراسم برخی از دانش آموزان روستایی تصویری از شهید حاج قاسم سلیمانی به رییس جمهور هدیه دادند.
همچنین همزمان با حضور رییس جمهور در استان یزد خیرین این استان یکصد زندانی جرائم غیر عمد را آزاد و یکصد جهیزیه به خانواده زندانیان اهدا کردند.
در ابتدای این دیدار برخی از خیرین استان یزد از اقدامات خیرخواهانه خود گزارش هایی به رییس جمهور ارائه کردند.

منبع: