بازدید سرزده رئیس سازمان ثبت از واحدهای ثبتی سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک ملارد به دنبال تخلفات مشاهده شده عزل شد

به گزارش بهمن رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از واحدهای ثبتی قدس، شهریار و ملارد به صورت سرزده بازدید نمود.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، حسن بابایی بامداد روز پنجشنبه یازدهم آذرماه، به غرب استان تهران سفر کرد و به صورت از پیش اعلام نشده در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان قدس حضور یافت.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این واحد ثبتی و ارزیابی روند موجود در حوزه هایی همچون کاداستر و اجرای اسناد رسمی خطاب به مدیران و پرسنل اظهار داشت: با عنایت به اولویت کاداستر در سازمان، نباید از اجرا غافل گردید.

ایشان در ادامه بر تسریع در ساماندهی پرونده های اجرائی با نگرش به شبه قضایی بودن این امر تاکید و بیان نمود: مدیران همواره باید ستاد تعامل داشته باشند چون که بخشنامه های مفیدی صادر گردیده است.

بابائی همینطور در جمع مدیران و مسئولین قضایی شهر قدس عنوان کرد: با عنایت به تاکید دستگاه قضا در خصوص استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها جهت کاهش ورودی پرونده ها، به همکاری مسئولین قضایی در رسیدگی به پرونده های هیات هم اشاره نمود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: با نگرش بر این که سازمان ثبت زیر مجموعه قوه قضاییه بوده بنابراین این سازمان همواره باید با اقتدار و سلامت کامل گام برداشته و مدیران با صلابت مشکلات خویش را در جلسات مطرح و اگر دستگاهی همکاری ندارد به سازمان بازرسی اعلام نمایند.
وی خدمت رسانی به مردم و مبارزه با فساد را امری مهم دانست.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سفر کاری خود به غرب استان تهران، اداره ثبت اسناد و املاک شهریار را مورد بازدید سرزده قرار داد. در روند بازدید و در جهت رسیدگی به شکایات واصله از چند نفر از سران دفاتر شهریار تیم بازرسی سازمان به دستور ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به این دفاتر رجوع و به بررسی مبحث پرداختند.

بابائی همینطور در سرکشی از کانون سردفتران و دفتریاران غرب استان تهران بر استفاده از فناوری نوین در دوره تحول و تعالی تصریح کرد و تعامل این کانون و فراهم سازی زمینه خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضا را حائز اهمیت دانست.

مقصد نهائی بازدیدهای سرزده این مسئول عالی قضایی، اداره ثبت اسناد و املاک ملارد بود.

وی بعد از حضور در واحدهای مختلف این واحد ثبتی به صورت مستقیم در جریان امور قرار گرفت.

به دنبال تخلفات مشاهده شده در این واحد ثبتی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک دستور عزل سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک ملارد را صادر کرد.

منبع: