دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با علم الهدی و مروی

معاون پارلمانی رییس جمهور در دیدار با امام جمعه مشهد و تولیت آستان قدس رضوی، گزارشی از برنامه های دولت را ارائه نمود.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سیدمحمد حسینی در دیدار با آیت الله علم الهدی ضمن ارائه گزارشی از برنامه های کلان دولت در زمینه های اقتصادی و فرهنگی اظهار داشت: عزم مسئولان دولت به ویژه رییس جمهور خدمت شبانه روزی به مردم و حل مشکلات با روحیه جهادی است. قبلا دولت در اتاق های بسته تصمیم می گرفت، اما الان رییس جمهور و وزرا در سفرهای استانی گوناگون میان مردم هستند و بطور میدانی موضوعات را پیگیری و تصمیم گیری می شود.
حسینی همین طور از تعامل خوب مجلس و دولت سخن گفت و اشاره کرد: همراهی و تعامل دولت و مجلس زمینه مناسبی برای رفع مشکلات مردم فراهم نموده است.
آیت الله علم الهدی در این دیدار برای موفقیت دولت مردمی سیزدهم آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: مردم به این دولت علاقه دارند و به همین خاطر توقع بیشتری از این دولت دارند و دولت باید تلاش کند تا حل مشکلات مردم تسریع شود و مردم طعم خدمت را حس کنند.
معاون پارلمانی رییس جمهور همین طور در ادامه سفر به مشهد با آیت الله مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کرد.
حسینی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های دولت سیزدهم، اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات، رفع تبعیض و فساد ستیزی و کوشش برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم از ماموریت های جدی دولت می باشد.
حسینی اضافه کرد: در همین سه ماه گذشته قریب به ۸۰ بار وزرا و بالای ۳۰۰ بار معاونان و مدیران ارشد دستگاه های دولتی به مجلس آمده اند و پاسخگوی سوالات نمایندگان بوده اند. رییس جمهور هم تا حالا در قالب جلسات مجامع استانی با ۱۲۰ نماینده دیدار مستقیم داشته اند که این علاوه بر دیدار نمایندگان در سفرهای استانی و دسترسی سهل نمایندگان به رییس جمهور از طرق مختلف است.
معاون رییس جمهور اضافه کرد: دولت و مسئولان با روحیه جهادی برای پیشبرد کارها تلاش می کنند و بنا دارند به شکلی عمل کنند که مردم طعم خدمت را حس کنند.
معاون رییس جمهور در ادامه با اشاره به تعامل خوب دولت و مجلس هم اضافه کرد: این تعامل و همکاری موجب می شود حل مشکلات کشور سرعت بیشتری بگیرد.
آیت الله مروی هم در این جلسه ضمن آرزوی توفیق برای دولت، خدمت به مردم را عبادت دانست و اظهار داشت: کوشش های دولت برای رفع محرومیت و مبارزه با فساد موجب امیدواری مردم شده است.