وزیر كشور: اقدامات انجام شده در اندیکا تسریع شوند

به گزارش بهمن خوزستان وزیر کشور اظهار داشت: باید اقدامات انجام شده در اندیکا را تسریع نماییم تا قبل از آغاز فصل بارش برف و سرما، مردم نگران خود و دام ها نباشند.
احمد وحیدی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: برای حل مسایل جاده ای اندیکا اداره کل راهداری باید کمک نماید برای اینکه حل مشکلات جاده ای این منطقه به تنهایی توسط اداره عشایر امکان پذیر نیست.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، وی درباب منازل تخریب شده اندیکا در اثر زلزله، اضافه کرد: بنیاد مسکن کار خودرا در این مناطق آغاز نموده و قول داده شده است تا چند هفته آتی مسایل یکی از روستاها را حل و فصل کنند.
وزیر کشور اشاره کرد: یک بخش دیگر در اندیکا وجود دارد که جاده ندارد و صحبت هایی انجام شده تا نسبت به جاده کشی برای آنها اقدام گردد.
وحیدی افزود: عده ای نیز در این مناطق نیازهای فوری از حمله چادرهای ویژه ها دارند که باید برای آنها این چادرهای ویژه تامین گردد.
وی اضافه کرد: باید اقدامات انجام شده در اندیکا را تسریع نماییم تا قبل از شروع فصل بارش برف و سرما، مردم نگران خود و دام ها نباشند.
وزیر کشور اظهار داشت: اکیپ های حاضر در منطقه باید افزایش یابد و همین طور مقرر است استاندار نیز نماینده ویژه ای را در منطقه قرار دهد تا کارها از نزدیک کنترل شود.

منبع: