نماینده اهواز مطرح كرد لزوم حل بی عدالتی در پرداخت دستمزدها و حقوق

به گزارش بهمن خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم از نظام و انقلاب هیچ گاه ناامید نمی شوند اما ممکنست به سبب ناکارآمدی ها گله مند شوند.

مجتبی یوسفی در آیین تودیع و معارفه شهردار اهواز که امروز (۱۲ مهرماه) برگزار شد، اظهار نمود: آرزوی مردم خوزستان این بود که از مسئولین کشوری، افراد خوزستانی را در دولت داشته باشند.

به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در این دوره مجلس رییس و نایب رییس کمیسیون داریم. مردم از نظام و انقلاب هیچ گاه ناامید نمی شوند اما ممکنست به سبب ناکارآمدی ها گله مند شوند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یک زمانی در شهر اهواز وقتی مشکلات بارندگی ایجاد می شد ادارات اهتمام می کردند همدیگر را متهم کنند اما حالا می بینیم که مسئولین پا به پای همدیگر برای حل مشکلات قدم برداشته اند. اگر به مردم خدمت نکنیم و زندگی مردم گرفتار مشکل شود، موجب ناکارآمدی می شود. با افتخار وظیفه خود می دانیم که به مردم خدمت نماییم.

وی اضافه کرد: شرط ما با دولت آقای رئیسی این بود که بی عدالتی در پرداخت دستمزدها و حقوق را در مجموعه های مختلفی مثل شهرداری ها، وزارت نفت، بهداشت و درمان و… حل کنند. قرار شد شهرداری ها در سه ماه بخشنامه ای عرضه کنند و در هیات وزیران مصوب شود که به سبب جابه جایی ها انجام نشد.

منبع: