موافق كلیات برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم زارع: تا کی می خواهیم به سیکل باطل جابجایی مدیران پیر ادامه دهیم؟

بهمن: نماینده مردم آباده در مجلس ضمن پشتیبانی از جوان گرایی در کابینه پیشنهادی دولت اصرار کرد که وضعیت امروز کشور نتیجه عملکرد مدیران پیر است.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، رحیم زارع در جریان جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم اظهار داشت: از نمایندگانی که درباب جوان گرایی در چینش کابینه انتقاد می کنند تعجب می کنم؛ وضعیت امروز کشور در زمینه های مختلف نتایج عملکرد مدیران پیر است. تا کی می خواهیم به سیکل باطل جابجایی مدیران پیر ادامه دهیم؟
وی در ادامه اظهار داشت: باید اجازه داد تا دیدگاه های نو پای به میدان بگذارند و اقدامات نو انجام دهند. ما نباید فراموش نماییم دولت را در چه شرایطی تحویل آقای رئیسی می دهیم. بحران کرونا، تورم بالای ۴۰ درصد، بیکاری، بحران آب و خشکسالی و تحریمهای مالی همچون مشکلات امروز کشور است. در برنامه پیشنهادی رییس جمهور بحران کرونا و بحث سلامت در اولویت قرار گرفت.
نماینده مردم آباده در مجلس اظهار داشت: در بحث کشاورزی و امنیت غذایی کشور حفظ پایدار منایع آبی تولید حداکثری، عدم واردات محصولات کشاورزی که در داخل تولید می شوند برنامه های خوبی دیده شده و تیم اقتصادی همراه و هماهنگی کنار هم گرد آمدند. توجه به وضعیت انرژی و توسعه میادین نفت و گازی کشور از نقاط مثبت دیگر برنامه های رییس جمهور است. در کابینه ایشان انسان های عملیاتی و جوان و باتجربه وجود دارد.

منبع: