سید عمار حكیم: اقدام تروریستی در پاکستان محکوم است

به گزارش بهمن رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن محکومیت انفجار تروریستی اخیر در کشور پاکستان، اظهار داشت: جامعه بین الملل در مقابل این دست از اقدامات تروریستی سکوت نکند.

به گزارش بهمن به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان «حکمت ملی»، «سید عمار حکیم» رهبر این جریان به انفجار تروریستی اخیر در کشور پاکستان واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم نمود.
بر اساس این گزارش، رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به حمله تروریستی در ایالت پنجاب پاکستان اظهار داشت: خبر شهادت و زخمی شدن دهها تن از پیروان مکتب خاندان (ع) در انفجاری تروریستی حین اجرای مراسم عزاداری شهادت امام حسین (ع) در ایالت پنجاب پاکستان باعث تأثر فراوان شد.
سید عمار حکیم اضافه کرد: این حادثه را به شدت محکوم می نماییم و از جامعه بین المللی و نهادهای حقوق بشری می خواهیم که در مقابل حملات تروریستی مکرر ضد پیروان مکتب خاندان علیهم السلام در پاکستان سکوت اختیار نکنند.
وی اضافه کرد: از خداوند متعال برای شهدای این حادثه رحمت واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل طلب می کنم. گفتنی است، اخیراً به دنبال وقوع انفجار در موکب حسینی (ع) در پاکستان ۵ نفر شهید و بیشتر از ۵۰ تَن دیگر زخمی شدند.

منبع: