انواع مخزن آب

بهمن: مخزن آب دارای انواع مختلفی از نظر جنس و ابعاد است. انواع مخزن آب تک لایه و یا بی رنگ، دو لایه و سه لایه و ضد جلبک از جمله پرطرفدارترین مخزن ها برای مصارف گوناگون مانند آشامیدنی و کشاورزی و … می باشند.

آشنایی با انواع مخزن آب

مخازن آب دارای انواع و اقسام مختلفی از نظر اندازه و ابعاد و جنس می باشند.  در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مخزن آب که توسط مبنا پلیمر آریا تولید میشود آشنا کنیم.

  • مخازن آب افقی

مخزن آب افقی یکی از انواع مخازن و تانکرهای آب به شمار می روند که به سبب ارتفاع کمی که دارند می تواند برای مکان های که محدودیت فضا از نظر ارتفاع وجود دارد مناسب باشد.

  •  مخازن عمودی

از مخزن عمودی آب می توان در مکان هایی که از نظر ارتفاع محدودیت ندارد استفاده کرد و یکی از پر استفاده ترین مخازن به شمار می روند.

  • مخازن مکعبی و کتابی

مخازن مکعبی و کتابی در شرکت ما در سه حجم ۲۳۰ لیتری مکعبی،۸۰۰ لیتری مکعبی افقی و ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ لیتری تولید و به بازار عرضه می شود. از ویژگی های عالی این نوع از مخازن آب این است که کمترین فضا را می گیرند و می توان به راحتی آن ها را در فضاهایی که بلا استفاده هستند نصب نمود. برای اطلاع از قیمت فروش انواع مخزن آب کافی است به سایت ما مراجعه کنید.

 

آشنایی با انواع مخزن آب

  • مخازن مدولار افقی

نوع دیگری از انواع مخازن آب مخازن مدولار افقی است که در حجم های ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ لیتر تولید می شوند و می توانند به عنوان پکیج های تصفیه فاضلاب و سپتیک تانک ها به کار گرفته شوند.  

  • مخازن تک لایه

مخازن تک لایه که از دیگر انواع مخزن آب به شمار می روند می توانند با توجه درخواست مشتری در رنگ های سفارشی یا به صورت بی رنگ تولید شوند. این نوع مخزن ها بیشترین کاربرد را در زمینه ذخیره‌سازی آب آشامیدنی و مواد غذایی و انواع مواد شیمیایی دارند.

  • مخازن دو لایه

این مخازن که دو لایه هستند دارای لایه داخلی بی رنگ و لایه بیرونی رنگی هستند. این ویژگی باعث نفوذ کمتر نور به داخل آن می شود. کاربری این نوع از مخازن آب نیز برای ذخیره‌سازی آب آشامیدنی و مواد شیمیایی و مواد غذایی است.

  • مخازن سه لایه

مخازن سه لایه دارای سه لایه بوده که هرکدام رنگ های مختلفی دارند. لایه میانی رنگ مشکی و لایه بیرونی و داخلی این نوع از مخازن آب سفید رنگ است.  استفاده از مخازن سه لایه باعث می شود که رشد جلبک ها در داخل مخزن آب به کمترین حد ممکن برسد زیرا لایه میانی که مشکی رنگ است از ورود نور به داخل آن جلوگیری می کند.  این نوع از مخازن آب مناسب ترین مخزن برای نگهداری آب آشامیدنی و مواد غذایی و شیمیایی به شمار می رود. تنوع مخازن تولیدی توسط شرکت ما بسیار بالا است. برای اطلاع از قیمت فروش انواع مخزن آب و مشاهده لیست قیمت انواع مخزن آب کافی است که از سایت ما بازدید کنید.

 

مخزن آب سه لایه یکی از انواع مخازن آب