به منظور بررسی آتش بس غزه؛ یك هیأت از رژیم صهیونیستی امروز به قاهره می رود

اعضای یک هیأت از رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه بمنظور بررسی توافق آتش بس در غزه عازم قاهره پایتخت مصر می شوند.

به گزارش بهمن به نقل از النشره، اعضای یک هیأت صهیونیستی امروز پنجشنبه به «قاهره» پایتخت مصر سفر می کنند. مقرر است اعضای هیأت این رژیم در مسافرت به مصر درباره توافق آتش بس در غزه با مقامات قاهره گفتگو کنند.
بر اساس این گزارش، هیأت صهیونیستی در دیدار با مقامات مصری درباره تثبیت آتش بس در غزه رایزنی خواهند کرد. این درحالی است که از زمان اختتام نبرد شمشیر قدس، صهیونیست ها ضمن نقض آتش بس، مناطقی را در غزه بمباران کردند.
سفر هیأت صهیونیستی به قاهره درحالی مقرر است صورت گیرد که گروه های مقاومت اسلامی اعلام نموده اند که در صورت هرگونه تجاوز نظامی صهیونیست ها به نوارغزه، پاسخ قاطعانه ای به آنها خواهند داد.
روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین در اطلاعیه ای اعلام نمود که شمار شهدای حملات ۱۲ روزه صهیونیست ها به غزه به ۲۵۹ نفر رسیده است. طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در حملات مذکور همین طور حدود ۲ هزار نفر به شدت مجروح شدند.
نبرد گروه های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان نبرد شمشیر قدس سرانجام بعد از اعلام آتش بس، به انتها رسید. رژیم صهیونیستی باوجود رجزخوانی های فراوان، تحت فشار حملات موشکی و گسترده گروه های مقاومت در نهایت تَن به پذیرش آتش بس داد.
صهیونیست ها در حالی میدان نبرد با مقاومت فلسطین را ترک کردند که در نهایت مجبور شدند نسبت به توقف تجاوزات خود در منطقه «شیخ جراح» به گروه های مقاومت تضمین هایی بدهند. در حال حاضر، گروه های مقاومت فلسطین اعلام نموده اند که در صورت تداوم اقدامات خصمانه صهیونیست ها در قدس اشغالی، پاسخ سختی به آنها خواهند داد.