از سوی مشاور رئیس دیوان عالی كشور مطرح شد تكذیب خبر انتصاب مرتضوی مقدم بعنوان رییس قوه قضاییه

بهمن: مشاور رئیس دیوان عالی کشور شایعاتی در خصوص انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم بعنوان رییس بعدی دستگاه قضا را نادرست خواند.

به گزارش بهمن به نقل از دیوان عالی کشور، فرید فرهمند مشاور رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به “محتوای مطالب منتشره و با توجه به این که آیت الله رئیسی به رغم نامزدی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همچنان رییس قوه قضائیه بوده و تا اختتام رای گیری هیچ چیز مشخص نیست” اظهار داشت: منتشرکننده چنین خبری هدفش نمایشی جلوه دادن انتخابات و بی احترامی به آرای مردم است.

وی در ادامه با بی پایه و اساس خواندن چنین اخباری اشاره کرد: این مساله باتوجه به نزدیکی زمان انتخابات، سبب تضعیف انتخابات و سوءاستفاده بدخواهان است.

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور اشاره کرد: برخی گمان می کنند با ایجاد جو رسانه ای می توانند در تصمیمات ولی فقیه اثرگذار باشند در صورتیکه چنین جریان هایی فهم درستی از اصل ولایت فقیه نداشته و آنرا درک نکرده اند.

فرهمند در آخر از اصحاب رسانه خواست در جهت رسالت خبری خود که همان انتقال صحیح مطالب است گام برداشته و از انتشار اخبار بدون منبع و بی پایه و اساس بپرهیزند.