رییسی در گفت وگوی زنده با خبر ۲۰:۳۰ برای حل مشكل مسكن برنامه داریم

به گزارش بهمن نامزد  سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: رفع اشکال مسکن، هم به رفع اشتغال و هم به تسهیل ازدواج کمک خواهدنمود.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در گفتگوی زنده با خبر ۲۰: ۳۰ در پاسخ به سوالی درباره این که برنامه شما برای مسکن زوج های جوان چیست؟ اظهار داشت: دغدغه مسکن بسیار گسترده است و مردم عزیز را نگران کرده است به نحوی که امروز خانه دار شدن برای مردم به یک رویا تبدیل گشته است. در شهرهای بزرگ مستاجر شدن هم تبدیل به آرزو شده است. این مساله قابل حل است.
وی ادامه داد: مردم در شهرها ۵۰٪ هزینه زندگی را به مسکن اختصاص می دهند. مسکن سازی گسترده چاره پاسخ به این مشکل است.
رییسی اشاره کرد: ما هر سال باید ۱ میلیون مسکن می ساختیم ولی نشد و تنها بین ۲۷۰ تا ۳۰۰ هزار مسکن تولید شده است و ۷۰۰ هزار تا عقب هستیم و این عقب ماندگی باید جبران شود.
وی افزود: در سراسر کشور زمین هایی وجود دارد که به شکل رایگان یا با تسهیلات می توان در اختیار مردم قرار داد.
رییسی در آخر اظهار داشت: برای حل مشکل مسکن برنامه داریم و از روز اول دولت مسئله مسکن را کلید خواهیم زد. مسکن علاوه بر این، تولید و اشتغال را بعنوان صنعت پیشران افزایش خواهد داد. رفع اشکال مسکن، هم به رفع اشتغال و هم به تسهیل ازدواج کمک خواهدنمود. حتما کارهای قبلی مانند مسکن مهر باید تکمیل شود و یک کار جدید نیز شروع خواهد شد.

منبع: