پنل پیامك تبلیغاتی و ارسال اس ام اس

در پنل ارسال اس ام اس، پیامك شما به راحتی با استفاده از سیستم گزارش تحویل قابل پیگیری می باشد و شما می توانید پیام های تحویل داده شده یا نشده را بررسی كنید.

معرفی پنل اس ام اس

اگر شما قصد تبلیغات داشته باشید باید گفت که یکی از روش های اصلی و مهم در تبلیغات، و البته بسیار تاثیرگذار، ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی است، زیرا پیامک ابزاری شخصی بوده و مستقیماً به گوشی گیرنده ارسال می شود و به دست گیرنده مورد نظر شما می رسد. با استفاده از پنل اس ام اس شما می توانید پیامک خود را به مشتریانتان ( به صورت تکی یا گروهی) ارسال نمایید. در پنل ارسال اس ام اس، پیامک شما به راحتی با استفاده از سیستم گزارش تحویل قابل پیگیری می باشد و شما می توانید پیام های تحویل داده شده یا نشده را بررسی کنید. هم چنین می توانید برای ارسال پیام خود زمان و تاریخ خاصی را تنظیم نمایید تا پیام مورد نظرتان ارسال گردد.

امروزه پنل های اس ام اس کاربرد بسیاری در حوزه های مختلف داشته و از بهترین و مؤثرترین روش های اطلاع رسانی، تبلیغات و بازاریابی می باشند. ارسال اس ام اس و داشتن پنل ارسال آن برای کسب و کارهای امروزی ضروری بوده و برای مثال اگر شما یک وبسایت داشته باشید جهت مراحل ثبت نام کاربران، ارسال فاکتور و تبلیغات محصولات خود به پنل اس ام اس احتیاج خواهید داشت. هم چنین برای سایر مشاغل نیز کاربردهای بسیاری داشته و از آنها برای ارسال پیامک های بازاریابی، تبلیغات، مسابقات پیامکی، نظرسنجی ها و… استفاده می شود.

 

پنل اس ام اس انتخاباتی

قابل ذکر است که با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، بسیاری از کاندیدهای انتخابات، جهت تبلیغات خود می توانند از ارسال پیامک انبوه استفاده کرده و بدین ترتیب شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پنل اس ام اس انتخاباتی به مخاطبین خود ارسال نمایند.

سامانه پیامک ۰۰۹۸sms به عنوان نخستین سامانه پیامکی، امکان ارسال پیامک برای عموم را همگانی کرده است، در حال حاضر سامانه پیامک ۰۰۹۸sms دارای امکانات کامل و شماره های اختصاصی بوده که به صورت رایگان در اختیار کلیه هموطن های عزیز قرار می دهند، تا توسط این ابزار ارتباطی قادر به توسعه کسب و کار و فعالیت های مجموعه خود و یا تبلیغات انتخاباتی خود باشند. این سامانه با امکاناتی همانند ارسال بر اساس گروه بندی و ایجاد دفترچه تلفن و منشی پیامکی از طریق وب سرویس و دسترسی ارسال پیامک در خدمت عموم می باشد.

در پنل پیامک انتخاباتی می توان گفت که سامانه ارسال اس ام اس می تواند به نوبه خود نقش بسیار موثری را در تب داغ انتخابات ایفا نماید، برنامه ریزی در انتخابات رمز موفقیت و پیروزی در رقابت های انتخاباتی می باشد، پس می توان گفت استفاده از فناوری ارسال اس ام اس می تواند از جمله ابزارهای مؤثر در جهت دستیابی به این هدف باشد. بنابراین نامزدهای انتخابات می توانند از طریق پنل اس ام اس خود به راحتی با جامعه هدف خود ارتباط داشته و به معرفی خود و اهدافشان بپردازند. سامانه پیامک ۰۰۹۸sms این افتخار را دارد که با معرفی سامانه پیامکی انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، بستر ارتباطی آسان را برای نامزدهای انتخاباتی محترم مجلس و ریاست جمهوری فراهم آورد.

از جمله توصیه های کاربردی در ارسال اس ام اس انتخاباتی در رابطه با متن پیامک انتخاباتی شما می باشد. اگر می خواهید مورد قبول مردم واقع شوید بایستی صداقت داشته و شعار مناسب خود را انتخاب نمایید و متنی را برای ارسال انتخاب کنید که در وهله اول جذاب باشد و سپس باعث ترغیب مخاطب به رای دادن شود. هم چنین لازم است که در متن پیامک خود کد انتخاباتی تان را ذکر نمایید. توصیه دیگر آن است که برای ایجاد حس خوب در مردم و تأثیر مثبت در کمپین انتخاباتی خود، از شماره پیامکی کوتاه استفاده نمایید و پیام خود را در حوزه انتخاباتی و شهر خود ارسال کنید.