پنج فیلم برتر ۲۰۲۱

با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین فیلم های ۲۰۲۱ را داشته باشیم و با هم از دیدن انها لذت ببریم.

متاسفانه امسال با وجود کرونا فیلم های خوب زیادی منتشر نشد اما در سال جدید ۲۰۲۱ نوید یک سال پر از فیلم و سریال جذاب و خوب رو میده چون اکثر فیلم های دنیا تاخیر خوردند و امسال باید منتظر یک سال پر رونق در صنعت سینمایی باشیم.با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین فیلم های ۲۰۲۱ را داشته باشیم و با هم از دیدن انها لذت ببریم

قبل از دیدن لیست بهتر است که به وبسایت آپنود به نشانی https://upnod.tv/  مراجعه نمایید و لیستی از بهترین فیلم های دنیا را داشته باشید.

Voyagers :

Voyagers یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی محصول ۲۰۲۱ به نویسندگی و کارگردانی نیل برگر است. در این فیلم تی شریدان ، لیلی رز دپ ، فیون وایتهد ، کالین فارل ، شانت آدامز ، آیزاک همپستید رایت ، ویویک کالرا ، آرچی رنو ، آرچی مادکو و کوینتسا سویندل بازی می کنند. این فیلم با تئاتر در ۹ آوریل ۲۰۲۱ توسط Lionsgate اکران شد و نظرات مختلفی را از منتقدین دریافت کرد..این فیلم که در آینده اتفاق می افتد ، ادیسه ۳۰ زن و مرد جوان را روایت می کند که برای جستجوی خانه جدید با یک ماموریت چند نسلی به اعماق فضا فرستاده می شوند. این مأموریت به جنون تبدیل می شود ، زیرا خدمه به ابتدایی ترین حالت خود باز می گردند ، و نمی دانند تهدید واقعی آنها چه چیزی در خارج از کشتی است یا چه کسانی در آن قرار دارند.

In the Earth

در زمین یک فیلم ترسناک آمریکایی-انگلیسی در سال ۲۰۲۱ به نویسندگی و کارگردانی بن ویتلی است. در آن بازیگرانی چون جوئل فرای ، ریس شیرزمیت ، هایلی اسکوایرز ، الورا تورچیا ، جان هالینگ ورث و مارک مونرو اولین فیلم این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۱ در ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ بود. [۱] قرار است در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ توسط نئون منتشر شود.

در حالی که جهان به دنبال درمان یک ویروس فاجعه بار است ، یک دانشمند و پیشاهنگی پارک در اعماق جنگل برای یک تجهیزات معمولی اقدام می کند. در طول شب ، سفر آنها به یک سفر وحشتناک در قلب تاریکی تبدیل می شود ، جنگلی که در اطراف آنها زنده می شود.

جوئل فرای در نقش مارتین لووی ریز Shearsmith در نقش Zach هایلی اسکوایر در نقش اولیویا وندل الورا تورچیا در نقش آلما جان هولینگ ورث در نقش جیمز مارك مونرو به عنوان فرانك.

در سپتامبر سال ۲۰۲۰ ، بن ویتلی اعلام کرد که یک فیلم ترسناک را در طول ۱۵ روز در آگوست سال ۲۰۲۰ نوشت و کارگردانی کرد. [۳] [۴] در نوامبر سال ۲۰۲۰ ، اعلام شد که بازیگران این فیلم شامل جوئل فرای ، الورا تورچیا ، هایلی اسکوایرز و ریس شیرزمیت هستند و نئون قرار است در ایالات متحده توزیع کند.

مورتال کامبت (فیلم ۲۰۲۱)

مورتال کامبت فیلمی رو به اکران در ژانر هنرهای رزمی فانتزی به کارگردانی سایمون مک‌کوید و محصول سال ۲۰۲۱ ایالات متحده آمریکا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط گِرگ روسو و دیوید کالاهام بر اساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام اثر اد بون و جان توبایاس به رشته تحریر درآمده است. این فیلم به عنوان نسخه‌ای بازراه‌اندازی شده در این مجموعه محسوب می‌شود و دنبالهٔ مورتال کامبت: نابودی (۱۹۹۷) است. لوئیز تان، جسیکا مک‌نامی، جاش لاوسون، تادانابو آسانو، مکاد بروکس، لودی لین، چین هان، جو تسلیم و هیرویوکی سانادا بازیگران فیلم هستند. مورتال کامبت قرار است توسط برادران وارنر در ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ به نمایش درآید.

خشم مردانه

خشم مردانه (به انگلیسی: Wrath of Man) با نام قبلی کامیون حمل پول یک فیلم سینمایی اکشن آمریکایی رو به اکران به کارگردانی گای ریچی با بازی جیسون استاتهام است. این فیلم بازسازی یک فیلم سینمایی فرانسوی به نام کامیون حمل پول (فیلم ۲۰۰۴) به کارگردانی نیکلاس بوخریف است.

داستان مردی مرموز را دنبال می‌کند که در یک شرکت حمل پول کار می‌کند و هر هفته وظیفه دارد صدها میلیون دلار را با یک کامیون حمل پول، در سطح لس‌آنجلس جابه‌جا کند.

جیسون استاتهام

هولت مک‌کالانی

اسکات ایستوود

جفری داناوان

لاز آلونسو

جاش هارتنت

هم اکنون به راحتی این فیلم ها را در سایتی که بالا معرفی کردیم به نام اپنود دانلود کنید.