انتقاد نماینده سوادكوه از مواجهه دولت با سفرهای نوروزی

نماینده مردم سوادکوه در مجلس از افزایش شیوع بیماری کرونا در مازندران آگاهی داد و اظهار داشت: سوء تدبیرها در برخورد با سفرهای نوروزی موجب شد که بجای اقدام عملی به سفارش و ارائه آمار بسنده کنند و جان خیلی از عزیزان مازندرانی از دست برود.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، کیوان مرادیان کوچک سرایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با انتقاد از رئیس جمهور به سبب طرح بحث رفراندوم و در انتقاد از وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور اظهار داشت: مجلس بطور جدی درباب گرانی ها نگران است. ما همین طور برجام را تکرار خسارت محض می دانیم و سند همکاری ۲۵ ساله با چین را حاوی ظرفیت ها و فرصت های جدی می دانیم.
این عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به افزایش شیوع بیماری در این استان اظهار داشت: سوء تدبیر دولت در بحث مواجهه با کرونا موجب شد که در روزهای نوروز میزان سفرها افزایش پیدا کند، در حقیقت بجای اقدام عملی به سفارش و ارائه آمار بسنده کردند و افزایش سفرها به مازندران منجر به از دست دادن جان عزیزانمان شده است.
مرادیان کوچک سرایی با اشاره به این که « وضعیت گرانی و شرایط سخت اقتصادی و صف های طولانی برای گرفتن مرغ بسیار مهم است» ابراز عقیده کرد: از جانب دیگر فاصله طبقاتی بین مسئولان و مردم منجر به عدم درک صحیح از شرایط زندگی مردم و تصمیمات نامناسب شده است. فساد، تبعیض، بی عدالتی و نگاه سیاسی منفعت طلبانه برخی نیز ناشی از روحیه وادادگی، تسلیم و سازش است؛ چونکه آنها به ظرفیت و توان نخبگان، جوانان و دانشگاهی ها باور ندارند.
وی در نطق خود با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ ضمن اشاره به حمایت مجلس از «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اظهار داشت: جا دارد از سفرهای مکرر استانی رئیس قوه قضائیه در امتداد رفع موانع تولید و مبارزه با فساد تشکر کنم.
نماینده مردم سوادکوه در مجلس در آخر نطق خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش تذکراتی درباب شهرک صنعتی بشل سوادکوه خطاب مسئولان مربوطه داد.