منابع سوری اعلام كردند؛ انتقال ۲۵ تروریست داعشی از عراق به سوریه

نظامیان اشغالگر آمریکایی ۲۵ تروریست داعشی را بمنظور استفاده در طرح ها یشان و همین طور طولانی تر کردن مدت زمان جنگ در سوریه، از خاک عراق به استان دیرالزور منتقل کرده اند.

به گزارش بهمن به نقل از سانا، نظامیان اشغالگر آمریکایی ۲۵ تروریست داعشی را بمنظور استفاده در طرح ها یشان و همین طور طولانی تر کردن مدت زمان جنگ در سوریه، از خاک عراق به استان دیرالزور منتقل کرده اند.
منابع محلی به خبرنگار سانا در استان حسکه گزارش دادند که ۲۵ تروریست داعشی در تاریخ ۲۸ ماه گذشته میلادی با حمایت نیروهای آمریکایی وارد روستای السحل از توابع ناحیه مرکدا در جنوب استان الحسکه شدند که روز گذشته، این تروریست ها با دو خودروی ضدگلوله آمریکایی به پایگاه کمپ البلغار در شرق شهر الشدادی در جنوب استان الحسکه بعد از آن، به پایگاه آمریکا در شهر الشدادی و از آنجا به استان دیرالزور منتقل شدند.
این منابع با اشاره به اینکه یکی از این تروریست ها خلیل فاطر حسون ملقب به «ابی حذیفه» متولد بغداد بوده است، خبر دادند که نیروهای آمریکایی قصد دارند بمنظور پذیرش و گردآوری تروریست هایی که از عراق به خاک سوریه منتقل می شوند، چند نقطه به شکل اردوگاه های کوچک راه اندازی کنند تا اینطور با مجهز کردن این افراد به تسلیحات از آنها برای انجام عملیات مقابل ارتش سوریه، مجتمع های مسکونی و به ویژه جاده های در امتداد بیابان سوریه استفاده کنند.
نیروهای آمریکایی در آن دسته مناطقی که در سوریه، آنرا تحت اشغال خود دارند به ویژه در منطقه التنف واقع در مرز میان سوریه و عراق، بر آموزش برخی گروه های تروریستی نظارت دارند که همچون این گروه ها می توان به گروه موسوم به جیش مغاویر الثوره و اسود الشرقیه اشاره نمود.
نظامیان آمریکایی با کمک اطلاعاتی و تامین تسلیحات برای برخی گروهای تروریستی داعشی اهتمام دارند برای ادامه تجاوزهای خود در سوریه اینطور داعش را وارد سوریه کنند و نقشه های خودرا بواسطه آنها در خاک این کشور اجرائی کنند.