۴۲ سال مقاومت به بركت انقلاب اسلامی ممكن شد

بهمن: تمامی ارزش هایی که می توان برای یک انسان و جامعه در نظر گرفت در تعالیم و معارف مکتب اسلام و دوده (ع) وجود دارد و امام راحل (ره) در این راه بصیرت داده اند.
به گزارش بهمن به نقل از روابط عمومی رادیو انقلاب، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور که با برنامه «طلوع فجر» گفت و گو می کرد، اظهار داشت: هر کسی فقط با اندکی تامل و مطالعه ایران قبل از انقلاب و بعد از آن به این نتیجه می رسد که دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است. انقلاب اسلامی ایران فرآیندی از یک جریانات و دوره طولانی است که ملت ایران قبل از آن شاهد استثمار و استعمار و تحقیر از جانب اجانب بوده است.
دادستان کل کشور افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت بافرهنگ ایرانی را به سبب اقتصادی و سیاسی به استثمار کشیده بودند.
وی افزود: حرکت ضد رژیم تا سالهای ۴۱ و ۴۲ شروع شد و امام راحل بعنوان راهبر و راهنمای این حرکت در کنار مردم حضور داشت.
حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: تمامی ارزش هایی که می توان برای یک انسان و جامعه در نظر گرفت در تعالیم و معارف مکتب اسلام و دوده (ع) وجود دارد و امام راحل (ره) در این راه بصیرت داده اند. انقلاب یک حرکت کوبنده در مقابل رژیمی بود که تمام قدرت های دنیا از آن حمایت می کردند که با دستان خالی توانستند موفق شوند و آنچه که یک ملت رشید و قوی باید داشته باشد به برکت پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت حاصل شد.
وی افزود: یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران استقلال است و همه زنجیرهای اسارت، وابستگی و استثمار را از کشور دور کرد. هیچ کشوری نمی توانست زیر فشار و دشمنی های برخی قدرت ها ۴۲ سال با اقتدار مقاومت کند جز جمهوری اسلامی که این مقاومت نیز به برکت انقلاب اسلامی ممکن شد.
وی اظهار نمود: در چندین سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد تنها موردی که به انقلاب و مردم صدماتی وارد کرده؛ بحث نفوذ است. ملت باید توجه نمایند که اساس انقلاب بر پایه هر گونه ای از انحراف است و اگر گاهی اوقات شاهد تعدادی از اتفاقات هستیم ناشی از کج فهمی عده ای، نفوذ و یا تعدادی از کارهای دشمنان است.

منبع: