آشنایی با كارواش خانگی

بهمن: شما میتوانید كارواش خانگی را برای شستو شوی نما فرش ماشین باغچه باز كردن لوله و حتی سم پاشی درختان میتوان از كارواش خانگی استفاده نمایید.

کارواش خانگی وسیله ای است که بسیار کار آمد است . و برای خانه بسیار کارایی دارد

شما میتوانید کارواش خانگی را برای شستو شوی نما فرش ماشین باغچه باز کردن لوله و حتی سم پاشی درختان  میتوان از کارواش خانگی استفاده نمایید

مشکلات کارواش خانگی

یکی از مشکلات کارواش خانگی نبود قطعات این دستگاه است .

البته شما میتوانید کارواش خانگی که قطعات داشته  باشد از گروه صنعتی ایتال سویس تهیه نمایید.

و دیگر مشکل کارواش خانگی استفاده نادرست از آن است

کارواش خانگی

کارواش خانگی – که به طور چشمگیری برای تمیز کردن فضای بیرونی خانه شما کارآمد هستند – در صورت سو  استفاده می توانند صدمات بیشتری نسبت به منافع داشته باشند. برای سرعت بخشیدن به کارهای تمیز کردن خود بدون آسیب رساندن به هیچ سطحی ، به بهترین و بدترین روش ها برای شستشوی فشار توجه کنید.

وقتی می خواهید در دریاچه یا زمین گلف باشید هیجان زده شدن در مورد پروژه های نظافت در فضای باز کار سختی است. خوشبختانه ، ابزار مناسب صرفه جویی در وقت می تواند به شما کمک کند هم کارهای خانه و هم فعالیت های تفریحی خود را در یک آخر هفته منقبض کنید. طراوت بخشیدن به یک عرشه کثیف ، تمیز کردن قالب از مبلمان پاسیو ، از بین بردن گل و لای بسته بندی شده از چاه های لاستیک – همه اینها را می توان با سرعت و کارآیی بیشتر هنگام شکستن یک کارواش خانگی انجام داد. این دستگاه مفید در حالی که بیش از ۵۰ برابر قدرت بسته بندی می کند تا ۸۰ درصد آب کمتر از متوسط ​​شلنگ باغ مصرف می کند!

اما همه واشرهای فشار یکسان نیستند ، و یا یک ماشین مناسب برای کارهای روزمره مناسب نیست. و استفاده از این ابزار برای اطمینان از نتایج رضایت بخش و بدون آسیب ضروری است. خواه در بازار یک پاک کننده قدرتمند و تغییر دهنده بازی باشید یا در زرادخانه مراقبت از منزل خود یک دستگاه پاک کن دارید ، این بهترین و بدترین روش ها را یادداشت کنید تا مطمئن شوید بیشترین بهره را از این روش لاغر یعنی تمیز کردن می برید دستگاه.

آموزش استفاده کارواش خانگی قبل از شروع

بدون منبع تغذیه مناسب ، فشار شستشوی شما کمتر از انتظار شما برای کارایی است. ابتدا جریان آب شلنگ خود را با تعیین زمان لازم برای پر کردن یک سطل پنج گالنی آزمایش کنید. اگر دو دقیقه یا کمتر طول بکشد ، خوب می توانید بروید. بیشتر از این نشان می دهد که جریان آب کافی برای کار با واشر وجود ندارد. هنگامی که تشخیص دادید که جریان آب کافی برای تغذیه کارواش خانگی خود دارید ، فیلتر ورودی آن را تمیز کرده و بررسی کنید که اتصالات در هرجایی که ابزار به یک شیلنگ یا لوازم جانبی متصل است ، مانند اتصالات پیچ خوردگی نازل پیچ خورده  از هاید ، مطمئن باشند.  ابزارهایی که مانور آسان هنگام انجام کارهای نظافت را تسهیل می کند

 فشار و شروع کمترین فشار ، خود و دارایی خود را از آسیب مصون نگه دارید با حرکات جاروبرقی کار کنید تا هرگز قدرت ابزار را برای مدت طولانی در یک مکان متمرکز نکنید – و همیشه نازل را به دور از مردم ، حیوانات خانگی و بوش گل صد تومانی جایزه خود قرار دهید.